ster geworden....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:49

jaja....ik wil nog wel eens treuzelen...(mijn mond kan af en toe gewoon niet stoppen met praten... Haha! )

Ik heb met prakkie bij ons op stal meegedaan met een kur op muziek (was onderling) en je moest ook verkleed....nou toen ben ik maar als pippi Langkous gegaan, en de muziek was het housenummer van Pippi...was erg geslaagd....hihi

Had bij mezelf twee vlechten met ijzerdraad gemaakt, en had allemaal slobkousen en shirtje sover elkaar aan...
En aangezien Pippi een wit paard heeft met zwarte vlekken en ik het te veel werk vond om prakkie helemaal wit te maken, heb ik maar witte vlekken op prakkie gemaakt....was lekker eigenwijs...hihi

Ja prakkie vind alles goed... Haha!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:32

hahahhahaha en ik lach helemaal dubbel toen ik jou binnen zag komen hahahahahaha... arme prakkie ze zal wel denken ben ik toch nog ergens goed voor.. Haha! hahhaha neej hoor..

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 15:56

prakkie schreef:
Ik heb met prakkie bij ons op stal meegedaan met een kur op muziek (was onderling) en je moest ook verkleed....nou toen ben ik maar als pippi Langkous gegaan, en de muziek was het housenummer van Pippi...was erg geslaagd....hihi


En ze ging errug hard Haha! Haha! Was weer een spetterende binnenkomst, maar we mogen ook niet anders verwachten. Prakkie (het paard, niet Wen Lachen ) met natuurlijk wel de eer hoog houden!!!

Wat ga je volgend jaar doen??

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:56

hahahhaaha nou om jullie lach ik helemaal in een scheur.. hoor zorro als eye joor hoe schrijf je dat??? en jij als winny the pooh.. hahahha
maarjah.. zorro was echt een poepie