Kent iemand deze NF hengsten??

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marijke*

Kent iemand deze NF hengsten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 21:39

Ivm mijn website over de Belg. NF hengsten, zoek ik foto's, informatie en nakomelingen van volgende NF hengsten.

*Green Pastures Gay Gordon NFS 3311 (V: Burton Starlight M: Green Pastures Patsy) -> foto, nakomelingen en meer info en foto's van ouders gezocht

*Huize Pico's Sir Geoffrey (V: Silverlea Golden Guinea M: Spieringspolders Grada) -> foto, nakomelingen + stamboom van moeder en meer info en foto's van ouders gezocht

*Kantje's Ustero He.stb.148 (Duke's Forest Apollo - Kantje's Wilma III) -> foto, nakomelingen en foto's van ouders gezocht (blad uit NL Hengst.boek heb ik zelf)

*Lucky Prince (V: Broomy Prince, M: Femitsia) -> foto, nakomelingen + stamboom van moeder en meer info en foto's van ouders gezocht

*Midlands Amor (V: Sweet William M: Warren Spark) -> foto, nakomelingen en meer info en foto's van ouders gezocht

*Nieuwmoeds Davie (V: Duk's Forest Antares M: Nieuwmoeds Zantia) -> foto, nakomelingen + stamboom van moeder en meer info en foto's van ouders gezocht

*Oosthoek Julian He.stb.179 (V; Robijn M: Julia) -> foto, nakomelingen en foto's van ouders gezocht (blad uit NL Hengst.boek heb ik zelf)

Ook info en nakomelingen van de andere Belg. hengsten is nog steeds welkom.

Alvast bedankt

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie