wie kennt deze friesche hengsten ???

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KC

wie kennt deze friesche hengsten ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 22:13

hoi ik heb een fries hengst veulen Cool ( mijn eerste fries... Haha! ) en zou graag wat meer over zijn ouders willen weten... Verward
hier de vaders ( van vader en moeder ) Nerd :HYLKE H. van Hearke ( Mark, Tatman, Tabe, Ewold, Ritske, Aize, Held,) x Tamme ( Jochem, Jarich, Mark, Dagho, Tetman, Ritske... )
de moeder is :NYNKE D. van Wypke (Lammert, Bijnse, Gabe) x Gouke ( Mark, Ulrig)...
de vader is 1994 geb. de moeder 1987
dit zijn de moeders van vaders kant : Gelbrich, Cevia, Hinke, Minsje, Homkje, Hermina, Sia, Eefje, Lawine, Sietsche, Ottsje, Berke, Stienke...
en van de moeders kant : Onori, Trynie, Eldertsje, Barber-Anna, Jitsje, Maeike, Yfke...
ik ben dus op zoek na fotos, berichten, broetjes en zussen of mensen met ervaringen met deze afstamming...
ik weet dat hij heel makkelijk is super kan galoperen, en flink ruime gangen heb, verder is hij vol energie (hoe kan het anders is nu bijna een jaar oud Haha! ) maar heel snel met leren en brav en makkelijk in de omgang, hij loopt samen met mijn KWPN veulen in een kudde van +- 15 hengsten ( KWPN en Conemara ) en is flink groot en alltijd voorop wanneer ze gaan hollen Haha! erg mooi om te zien trouwens Party!!
alvast bedankt groetjes kc

The superior man seeks for it in himself. The petty man seeks for it in others "Confucianism"
SpiritualIntegratedEducation

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:41

bij mijn Friesje zitten Mark, Tetman en Hearke er ook in (dat is volgens mij 1 lijn als ik het goed heb)
Ze heeft ruime gangen en gedraagt zich af en toe als een arabier Schijnheilig
ze is in ieder geval niet zo koelbloedig als ze hoor te zijn Haha!

zoek even bij www.google.nl dan vind je genoeg foto's en info over
de voorouders

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

KC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 23:06

Haha! hoi bedankt heb al even gekeken, kon al wat vinden ... ga nog verder zoeken... is al een begin... groetjes en thanks kc

The superior man seeks for it in himself. The petty man seeks for it in others "Confucianism"
SpiritualIntegratedEducation

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie