Tangelo xx en Vanitas

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Tangelo xx en Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:12

Wie o wie kan mij helpen aan een plaatje en korte toelichting van Tangelo xx ??? Was een beetje creatief bezig met de stamboom van mijn paard incl. foto's van voorouders en mis alleen Tangelo nog.

Als er nog iemand een mooie foto van Vanitas heeft hou ik me ook aanbevolen want degene die ik heb is niet geweldig.

Alvast bedankt!!!

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:23

Achter mijn merrie zit ook Tangelo xx. Mail me maar voor informatie en foto´s van Tangelo xx en Vanitas.

kwpn.hengstenfan@12move.nl

Hippische evenementenorganisatie http://www.hippicprojects.nl Hippische teksten http://www.hippicventure.nl
Lieveling Especiale (Jilbert van 't Ruytershof x Carthago) & Lustobject Especiale (Catoki x Numero Uno)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:39

Ik heb zelf een merrie van Kennedy x Vanitas, maar over Vanitas is weinig meer te vinden. Ik weet alleen dat hij niet alleen hoog dressuurde maar ook een beste sprong kon maken.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst
Speciaal voor appaloosaliefhebbers in Noord-Holland en omstreken http://www.facebook.com/#!/NoordHollandseAppaloosa

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:55

Vanitas was niet voor niets verrichtingskampioen van zijn jaargang... (Pretendent kon ook aardig springen hoor, wordt alleen nu helemaal in de dressuurhoek geplaatst net als bv. Ferro) Maar ach dat zijn nog hengsten van voor de zgn. splitsing tussen dressuur en springen....

Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 06:46

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 00:07

thanks levi

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 08:59

MissHIS schreef:
Achter mijn merrie zit ook Tangelo xx. Mail me maar voor informatie en foto´s van Tangelo xx en Vanitas.

kwpn.hengstenfan@12move.nl

hoi ik heb je ook even een mailtje gestuurd. Ook bij sjaak zit er tangeloo xx in zijn bloedlijn.

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 09:53

Darwin van de junior Wendy Fokker is ook een Tangelo xx, dat is een goede, en ze rijdt er geregeld ereplaatsen mee!!

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 09:53

Darwin van de junior Wendy Fokker is ook een Tangelo xx, dat is een goede, en ze rijdt er geregeld ereplaatsen mee!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie