Ook mijn merrie is drachtig!!

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Noble-Girl

Ook mijn merrie is drachtig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-03 18:21

Een tijdje geleden vroeg ik om advies voor mijn merrie die ik wilde laten dekken.
Ik ben toen bij mijn eerste keus gebleven en heb haar laten insimineren door de hengst Equador.

En.......ze is drachtig Haha! !!!
Ik ben echt hartstikke blij en vind het erg spannend allemaal.

Ze had wel een dubbele ovulatie dus de kans op een tweeling was aanwezig. Daarom hebben we eerder een controle gehad als normaal.

Op Koninginnedag heb ik haar mee naar huis genomen, en na 15 dgn moest ik terug komen voor controle.
Ze was gelukkig drachtig, maar wel van een tweeling Scheve mond , voordat ik het wist was er al een eitje weggehaald en toen was het er nog een.

Heel raar, maar het voelde een beetje eng heel dubbel.... ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen Bloos wist me geen houding te geven, dus vroeg ik maar of ze de mooiste en liefste hadden laten zitten Verward
Stom he...

Maar goed alles is goed gegaan en op de 19e dag moesten we weer terug voor controle (afgelopen maandag) en alles was goed Haha!
op de 28ste dag de 3e controle en hopelijk is er dan een hartslag Lachen

Echt heel erg spannend en leuk je eigen 1ste veulentje fokken!!!
Ik was al eens de trotse eigenaar van een veulentje die ik gekocht heb met 4mnd. Helaas is ze niet ouder dan een jaar geworden dus ik hoop echt dat het nu allemaal goed gaat.
Heb ik misschien wel over 11 mnd. een veulentje van mijn eigen lieve merrie Lovers Het begin is er in ieder geval Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:31

Nou maar even 10 en 1/2 maand afwachten he, gefeliciteerd en goed dat je je bij je eigen keuze gehouden hebt.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Ziolette