Paddox Future Stallion 2003!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Paddox Future Stallion 2003!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 18:43

In Zwolle heeft Paddox afgelopen weekend de titel Future Stallion 2003 binnengehaald!

Hij lijkt weer helemaal terug te gaan komen. Na kampioen van de hengstenkeuring te zijn geweest, de PAVO cup al twee keer goed gelopen te hebben, het WK jonge dressuurpaarden in Verden, de Hengstencompetitie klasse M te hebben gewonnen, nu ook in Zwolle overtuigend de beste! Lovers

Marijke Folmer is superenthousiast over hem hoe hij is hersteld na wat blessures! (en ik niet minder *LOL* ).

op www.kwpn.nl :

KWPN
23-02-2003: Zwolle: Paddox overtuigende Future Stallion


Gisteren moest hij Broere Phoenix nog voor laten gaan, vandaag schreef de KWPN-gekeurde hengst Paddox met overtuiging de titel ' Future Stallion' op zijn naam.

Onder Marijke Folmer was de zoon van Ferro uitstekend in vorm en excelleerde zeker niet alleen in zijn van nature sterkste onderdeel de galop. Phoenix (Jazz x Ulft) en Kirsten Beckers kenden vandaag wat oneffenheden en zij moesten Multistar (Matcho AA x Dirk), gereden door Frank Mohr, en vice-wereldkampioen Diamond Hit (Don Schufro x Ramino) ,et in het zadel de Britse Emma Hindle voor laten gaan.

(DWR, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

Ik ben niet voor niets gek van deze kanjer, dat blijkt wel!


Afbeelding

Afbeelding

zie ook www.denieuweheuvel.com

ben dan ook zeer benieuwd wat de volgende overwinning wordt en uiteraard.... wat gaat Voice straks doen? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:42

ik was in zwolle en hij liep super in de proef alleen tijdens de prijsuitrijking werd hij erg heet maar wat een mooie hengst is dat zeg

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:44

Ach Iloon altijd leuk toch als papa zich in de picture loopt.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:12

Hij is echt een super hengst! Heb hem ooit wel eens op stal zien staan bij de nieuwe heuvel ! Heb hem zelfs geaait Haha!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 21:36

hmm, ga toch even vervelend doen, hij had geen concurrentie!!! Phoenix ging een keer de verkeerde kant op, Inspecteur ook zelfs 2 keer. En de duitsers bewogen voor geen meter en maakte foutjes, dus het is niet zo heel gek dat hij gewonnen heeft.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 23:03

Hihi, vervelend doen mag hoor Pipo! Ik ben nou eenmaal weg van die hengst en ik weet hoe ie naast oervervelend zijn, ook kan vlammen, zoals er niet altijd uitkomt....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 23:28

Haar Voice stijgt meteen in waarde op de paardenbeurs Knipoog
Knap hoor van Paddestoel Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 23:30

Eh.... Paddo voor jou ja! Meneer Paddo! (hij heette zo omdat ie volgens zijn fokker als veulen al zo geestverruimend was... Yeah right!)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 11:00

Petje af voor marijke en Paddox

En Iloon jij ook gefeliciteerd Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 20:30

In de "In de Strengen":

Paddox groeide in de wedstrijd. De eerste dag had marijke Folmer hem er al geconcentreerd aanstaan en imponeerde hij met zijn kracht en extra galoppade. Vooral de eenvoudige galopwissels waren heel mooi en vloeiend gereden. De tweede dag was de massale bruine de concurrentie volledig de baas.
"Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik heb gewonnen, ik vind het helemaal geweldig", vertelt Marijke Folmer na afloop. "Paddox was voor zijn doen aan de brave kant. Daardoor was hij misschien iets minder spectaculair dan tijdens de Hengstencompetitie, waar wel geconcentreerd. Omdat hij meer ontspannen was, lukte de uitgestrekte galop bijvoorbeeld ook heel goed. Hij was losser door het lijf en kon zijn passen mooier afmaken."
"Paddox ontwikkeld zich in de training heel goed. Zo is hij in het draven veranderd, zeg maar meer van de grond af. Daar ben ik best wel een beetje trots op. Het galopperen dat heeft hij gewoon. Hij kan daarin makkelijk schakelen. Ik vond het eigenlijk wel jammer dat er niet een paar gewone wissels in de proef zaten en het beperkt bleef tot de eenvoudige wissels. De wissels springt hij namelijk heel gemakkelijk. Het enige wat hij eng blijft vinden zijn de prijsuitreikingen. Dat vind ik heel vervelend, maar daar doe je echt niets aan."

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! SuperPaddox!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:46

haha

.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:45

Jah ik had het ook zitten lezen!! Ik zag het toevallig staan meestal kijk ik alleen plaatjes en lees ik soms het welsh gedeelte

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 02:18

Wel alle stukken over hem uitknippen, insealen en bij Voice in de stal hangen zodat ze vast inspiratie kan opdoen Haha!
Leuk dat hij het zo goed doet.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 08:37

He Iloon, die 2e pappa die young stallion is geworden mag je ook wel even noemen hoor: OO Seven Haha! . Hoewel paddox vind ik ook wel een erg lekker ding, maar ja mijn Jet viel nou eenmaal meer op Seven Lovers . Zijn proeven werden gekenmerkt door lichtvoetigheid en elasticiteit *LOL*

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 11:21

Ilindra schreef:
Wel alle stukken over hem uitknippen, insealen en bij Voice in de stal hangen zodat ze vast inspiratie kan opdoen Haha!
Leuk dat hij het zo goed doet.


Ik heb het haar even goed ingewreven hoor, dat ze me niet mag gaan teleurstellen.... }>

Astrid, ik had idd de rest ook wel even kunnen noemen, OO Seven is idd ook Kwijl , maar ja, ik ben en blijf Paddoxfanaat. Ik ga snel eens aan Marijke vragen of ik eens langs mag komen als zij gaat rijden met hem. Kijken of ik wat mooie pics kan maken. Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:54

Ik ben ook een enorme paddoxfan en wilde eigenlijk een nieuw topic openen.
Maar toen ik ging kijken zag ik dit topic en kan ik het net zo goed hier plaatsen toch?
3 april heb ik mijn merrie ook laten insemineren door paddox.
En 22 mei zullen we weten of het gelukt is.

maar zijn er intussen al padox veulens geboren dit jaar?
Of van vorig jaar?
Wat voor kleur en karakter hebben ze?
En grote veulensof juist klein?

ben erg benieuwd want ik heb pas een paar nakomelingen gezien van hem en wil graag meer info.

Gr. Nadezda Vingers aflikken

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:05

WIj hebben eern 2-jarige van paddox lopen. Kan nog niet veel over gezegt worden. Het is een zwarte met een brede bles en ik geloof 3 witte voetjes. Heb nog heeeel erg getwijfeld toen ik op zoek was naar een paardje of ik hem niet zou kopen. Hij heet trouwens Uzietut. Hij is wel braaf ind e omgang maar er word nog niet veel meegedaan want ze staan op het land.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Suzanne F.

Berichten: 49163
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:40

Misschien kan je toch beter een nieuw topic openen. Het schijnt dat het niet op prijs gesteld wordt als een oud topic opnieuw wordt geopend.

Voor de duidelijkheid denk ik. Jurga heeft een Paddoxje... Lachen

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:56

nog sterker Jurga heeft 2 paddoxen Haha!

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 09:42

Whahahaha een, twee en we gaan niet door voor nummer drie. Tong uitsteken Nieuw topic openen heeft niet veel zin denk ik, ik heb het ook weleens gedaan, kwam niet veel reactie op. Maar voor info over mijn paddox-en ed... Neem maar contact met me op zou ik zeggen. Ik zie Paddox ook regelmatig in real life.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 10:09

Hier een topic met pics van mijn jaarling en veulen van Paddox....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:38

Nou bij deze zalik dan maar een nieuw topic openen.
Ik heb afgelopen zaterdag leuke foto's van paddox onder het zadel kunnen maken weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen.

gr nadezda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 64 bezoekers