Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus zeg nooit dat hij geen kans maakt. Wij hadden ook niet verwacht dat Radetzky indertijd het ging halen maar hij is toch maar mooi geslaagd en heeft 2 jaar gedekt.
Moet wel zeggen dat hij als veulen al verkocht was en bij een goede stal is terecht gekomen die hem goed voorbereid hebben. Goede voorbereiding is al de helft van het traject denk ik. 
(ben 's ochtend's bij de IBOP van het NWPCS) gomir schreef:Ik ben wel benieuwd naar de nummer 13, een zoon van Babalouba.
De mijne is niet groot genoeg en wordt van het voorjaar dus mooi geruind. Veel minder gedoe en ik zit toch niet op een goedgekeurde hengst te wachten als particulier dus ik bespaar me de kosten en moeite
Kan helaas niet kijken, ben de 27ste op congres.
Misschien dat er tussen de springers wat bloed zit voor een kennis van ons. Dus per uitzondering volgen wij het springbloed ook wat beter dan andere jaren.
hahah altijd mooi, van mijn hengst staan foto's in mijn profiel al zijn die al wel een driekwart jaar oud inmiddels. gomir schreef:http://www.nrps.nl/evenementen/hkhengst ... 112009.pdf
Als ze die Karandasj nu nog niet aankeuren ponyparadijs...Vond eigenlijk dat ze die als 4-jarige al door hadden moeten laten.