Cavalier.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Cavalier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 11:06

Wie kan mij informatie verstrekken over deze hengst die onder de sportnaam San Patrignano Mister onder Franke Sloothaak meer dan 40 Internationale parcoursen won. Hij is van Maykel uit de Sina-Ersina stam.Weten jullie wat over de afstammelingen te vertellen en de verdere doorfok van deze afstammelingen? Graag jullie antwoorden, want ik heb hem na zijn goedkeuring niet meer gevolgd.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:15

Ik heb het een en ander over hem Greetje, als je wilt kan ik je dit per mail sturen.

blup

Berichten: 194
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:00


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:33

greetje schreef:
Wie kan mij informatie verstrekken over deze hengst die onder de sportnaam San Patrignano Mister onder Franke Sloothaak meer dan 40 Internationale parcoursen won. Hij is van Maykel uit de Sina-Ersina stam.Weten jullie wat over de afstammelingen te vertellen en de verdere doorfok van deze afstammelingen? Graag jullie antwoorden, want ik heb hem na zijn goedkeuring niet meer gevolgd.


Hoi toevallig ken ik een 4-jarige merrie van Cavalier! Die merrie heeft nu al een zeer hoog springvermogen. De eigenaar heeft haar eerst heel lang op het land gezet en was toen heel dik toen ze er uit kwam maar nu al weer aardig wat afgevallen. Ze is donker bruin met zwarte manen en staart. En een onder broken bles. Genaam Samoza. Groetjes Margon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:14

Cor Loeffen heeft hem gefokt, vraag hem eens zou ik zeggen!

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:22

Ik heb een nakomeling van hem, een Cavalier x Samber x Sit this one out XX. Ze wordt volgende week gebracht. Ik weet voornamelijk dat hij zijn schimmelkleur behoorlijk doorgeeft. Mijn merrietje is platenbont schimmel. Ik heb foto's van haar gezien als veulen, toen was ze nog bruinbont. Ik heb zelf op http://www.hanshorn.nl/nl/hengsten/cavalier.html gekeken, maar daar staat niet zo veel.

boemel

Berichten: 8404
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 12:43

Ik heb een paar keer een Cavelier merrie gereden. Was een schimmel van ca. 1.65m. Fijn paard in de omgang en met rijden. Toonde erg mooi onder het zadel. Zo op stal vond ik haar een beetje een ouderwets type om te zien. Ze had een behoorlijk koel karakter.