Iroko en/of Guidam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Piet
Berichten: 169
Geregistreerd: 12-05-03

Iroko en/of Guidam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 11:27

Wie heeft of kent er nakomelingen van Iroko of Guidam. Ik zie ze weinig bij concoursen bij ons in de buurt (Noord-Limburg). Toch moeten er gezien de hoge betrouwbaarheid van hun springindexen er redelijk wat rondlopen. En gezien de hoge waardes van hun springindexen zullen ze waarschijnlijk ook wel opvallen. Alle info m.b.t. exterieur, beweging, sportaanleg, maar ook tekortkomingen zijn welkom.


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:07

Dave Tolboom rijdt een Iroko merrie in het ZZ, leuk paard veel vermogen
Ik meen dat hij er nog 1 had... Misschien kun je eens contact met hem opnemen?

...Dreaming with my eye's wide open...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:55

De vader van mijn vriendin heeft een Guidammerrie (Top's Maizytoltien) die op het moment erg goed presteert in de sport (sprong geloof ik internationaal voor een tijdje terug, hoe het nu gaat weet ik niet, heb er al een tijdje niet naar gevraagd) en hij heeft een veulen van Guidam (nu jaarling) staan die ook erg mooi oogt en naar het schijnt leuk te gaan springen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Goeiste
Berichten: 2
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:05

Neem is contact op met Alexander (hier bekend op bokt), hij rijdt een Iroko. Dat paard heeft gesprongen, maar wordt nu in de dressuur uitgebracht. Ietwat aan de kleine kant, maar dat maakt hij goed met extreem goede beweging en een opvallend goed exterieur. Ik geloof dat hij ook door de 2e bezichtiging is gekomen. Maar wat ik al zei, vraag het aan Alexander.....

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:09

Ik sta bij Alexander_ op stal (ben wel benieuwd waar jij hem van kent Goeiste Lachen ) en hij heeft inderdaad een Iroko. Hij loopt nu Z2 dressuur.

Volgens mij was hij als dekhengst afgekeurd wegens zijn karakter. Nu is het echt een schat, alleen wel een beetje een heethoofd.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:16

Ik heb een nakomeling van Iroko!!!!
Super lieve roan-vos merrie van 2 jaar. Ze heeft een fantastisch karakter en veel springaanleg. Haar gangen zijn niet geweldig, maar goed zat Lachen
Ook is ze super leergierig en pakt ze alles snel op. Ze blijft wel wat aan de kleine kant, ik hoop dat ze de 1.60m haalt.
Foto's in mijn profiel doen het denk ik niet meer, ik kan er wel een paar mailen.

[edit]mijn foto's het wel als het goed is Haha! [/edit]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jildouu_97, mooney en 5 bezoekers