Romantic Popcorn

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Romantic Popcorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 18:39

Ik rij dus een afstamming van Romantico, super e-pony qua karakter, maar heeft wel een achterhand van Romantico meegekregen waar ik wat minder over te spreken ben (en veel nakomelingen hebben zeg maar een punt bij het kruis, romantico zelf niet).
Ik zit dus niet echt in de ponyfokkerij, dus ken alleen romantic popcorn omdat ik Romantico ken. Voor de ponyfokkerij lijkt het mij geen gekke hengst, alleen er zit wel veel groot paardenbloed in (Duits, rijpaarden grote maat), waardoor ik mij afvraag of hij niet opeens vergrotend gaat fokken waardoor ineens groter dan gewenst uitkomt met de veulens.
Fokt Romantic Popcorn dit ook door (kruis)? Fokt hij echt ponyachtig of krijg je leuke paardachtige pony's? Fokt Romantic Popcorn verkleinend of vergrotend? Zelf is Romantic Popcorn vind ik net zo'n paard, hij lijkt groter dan hij is (1.47 m) en de kleur staat mij ook wel aan.
Heeft iemand al een nakomeling van Romantic Popcorn gezien of in het bezit? Klopt het dat deze hengst nu bij het EASP goedgekeurd is (dat nieuwe stamboek van Karel de Lange)?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie