Hofnar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Hofnar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 21:51

Info over Hofnar heb ik al, maar ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn met een afstammeling van Hofnar (Rex Magna xx x Amor)


cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:18

Ik zelf niet, maar degene die ik ken zijn vos met een erg slecht karakter.. (Rex Magna is nat. ook geen lieverdje.. Boos! )

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:00

Ik ken een Gribaldi x Hofnar!! Echt een heel gaaf paard! Edward Gal rijd hem nu. Mooi groot paard met veel souplesse en mega bewegen. Wel een wat druk karakter! Mooi bloed trouwens he, volbloed x Amor!! Lovers

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 19:23

Ik had met van Uytert gemaild, en Ronald had het er ook over. Ik geloof dat ze ook nog een hele goede Gribaldi x Chronos hadden. Laat mijn merrie nou een Hofnar x Chronos zijn Haha! Altijd leuk om te horen!

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:59

Hofnar heb ik zeker wel goede paarden van gezien, helaas het karakter! Misschien dat het in de moederlijn wel goed kan zijn in de toekomst.

.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 22:24

Nicole heeft ook wel eens haar buien, maar over het algemeen is ze toch een heel lief paard. Je moet haar alleen niet te veel dwingen, gewoon met respect behandelen, dan komt het allemaal goed.
Ze heeft wel singeldrang (of hoe je dat ook wil noemen)

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:34

Mijn instructrice had een afstamming van Hofnar.
Idd geen lievertje!
Maar die had ook een steekje los in zn hoofd, en hij trapte iedereen die hij trappen kon, en hoe meer je eraf viel, hoe liever.
Daarom is hij naar het buitenland verkocht.
Aan dat paard heeft onze stalhouder ook een verschoven knieschijf aan over gehouden.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:37

Mijn instructrice had er ook een (Hofnar x Porter). Dat was er ook egt een met karakter. Af en toe was hij best link, maar toen k hem langer kende en meer met hem deed werd hij wel steeds liever. Maar kinderen mochten echt niet zomaar in zn stal komen, te risicovol. Jammer genoeg is die nou verkocht Verdrietig

gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:57

Nee liekje de hofnar was een gouden beest en is voor heel duur verkocht jij bent in de war met de jonge Hamar die san had!
Deze Hofnar was ontsettend lief en enn gouden karakter vraag maar aan chantal.
Die had hem willen hebben alleen was ie er duur!!

Mijn eerste kindje is geboren... en ze heet ROBIN!!!!!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:11

Angeliek schreef:
Mijn instructrice had een afstamming van Hofnar.
Idd geen lievertje!
Maar die had ook een steekje los in zn hoofd, en hij trapte iedereen die hij trappen kon, en hoe meer je eraf viel, hoe liever.
Daarom is hij naar het buitenland verkocht.
Aan dat paard heeft onze stalhouder ook een verschoven knieschijf aan over gehouden.

volgens mij heb je het mis. Dat was een bruine ruin, ik heb hem eventjes gekend. MAar voordat ze de jonge Krack had, had ze ook nog een donkerbruine ruin en die was van hofnar. En dat was een heel lief beest en voor zover ik weet heel ongecompliceerd. Ik zelf vond hem niet zo heel bijzonder, de jonge krack vind ik mooier en spectaculairder bewegen. De hofnar had weer wat meer massa en liet zich volgens mij iets gemakkelijker rijden. Vraag maar eens na bij Chantal want ze was helemaal weg van hem.

De hond is de betere mens

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:47

Desiree"]
[quote="Angeliek schreef:
Mijn instructrice had een afstamming van Hofnar.
Idd geen lievertje!
Maar die had ook een steekje los in zn hoofd, en hij trapte iedereen die hij trappen kon, en hoe meer je eraf viel, hoe liever.
Daarom is hij naar het buitenland verkocht.
Aan dat paard heeft onze stalhouder ook een verschoven knieschijf aan over gehouden.

volgens mij heb je het mis. Dat was een bruine ruin, ik heb hem eventjes gekend. MAar voordat ze de jonge Krack had, had ze ook nog een donkerbruine ruin en die was van hofnar. En dat was een heel lief beest en voor zover ik weet heel ongecompliceerd. Ik zelf vond hem niet zo heel bijzonder, de jonge krack vind ik mooier en spectaculairder bewegen. De hofnar had weer wat meer massa en liet zich volgens mij iets gemakkelijker rijden. Vraag maar eens na bij Chantal want ze was helemaal weg van hem.
[/quote]

Dan was het de Hamar...
Sorry!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 90 bezoekers