Breng jij je paard zelf voor op de keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:55

het trainen (longeren en oefenen met losspringen) doen we altijd zelf maar het monsteren doet een vriend van ons. Hij komt een paar keer bij ons thuis om te oefenen zodat ze als duo op elkaar ingespeeld raken. Hij neemt zelf een assistent mee voor het rammelen etc.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:09

Ik had Dennis erg graag zelf voor gebracht maar bij het NMPRS moeten de hengsten door een monsterknecht van het stamboek voorgebracht worden. Ooit hoop in een merrie te hebben om het echt 100% zelf te doen.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:18

ik laat haar voorbrengen, maar de rest doe ik zelf. ik kan gewoon niet hard genoeg rennen en dan komt ze niet mooi uit.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 11:40

Ik doe de training. Mijn zwager doet de presentatie. Ik loop de dag wel in wit pak omdat we hun mogelijk moeten helpen als ze merrie en veulen tonen. Ach, ik ben manusje van alles op zo een dag. Dat ik dit jaar zelf een beestje heb is meer toeval dan gepland. Ik maak de foto's wel. Veel leuker werk.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:12

Ik laat al een jaar lang mn vriendje met dr draven, die heeft lange benen zat, mij rent ze eruit. enige probleem is dat ze liever naar me toe rent dan van me af. ben vorig jaar wezen kijken, en vond het 1 grote aanfluiting. kennis van mij had iemand ingehuurd voo rhet voorbrengen, het was effe stil zetten en stukkie draven, en toen ze los moest in de bak was hij in geen velden of wegen te bekennen en deed iemand het effe in zn spijkerbroek, geen haan die er naar kraaide. misschien als je echt super veel van je merrie verwachtd at je zo veel geld er in investeerd, maar voor dat ik dr alleen in het stamboek opgenomen wil zien worden , doe ik het mooi zelf

JJ
Berichten: 14
Geregistreerd: 01-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:30

Ik ben tot nu toe één keer met mijn paard naar een keuring geweest en toen heb ik haar zelf voorgebracht.