Magic Stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Magic Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 07:46

Gaan er vanavond nog Bokkers naar het Federatiecentrum in Ermelo voor de show van Magic Stables en de Busker?
Edward Gal en Nicole Uphoff zullen o.a. de paarden Magic Ronaldo en Magic Viva Vivaldi onder het zadel laten zien.


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:48

Is het gewoon een hengstenshow of wat is het precies?
Meestal weet ik dat soort dingen wel, vooral als ze in de buurt zijn, maar hier heb ik niets van gehoord.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:06

Ja ik ga Heb er heel veel zin in, ben wel benieuwd naar die kur op muziek!

Don't dream your life, live your dreams!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:13

Laten jullie even weten hoe Ronaldo liep? Laatste keer dat ik hem zag, viel het me tegen...

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:17

Ja dat doe ik!!! Ik heb hem nog nooit irl gezien, dus ik ben benieuwd! Ik had mn digi mee willen nemen, maar mn moeder heeft hem gekidnapt! (onze hond wordt vandaag gedekt in duitsland)

Don't dream your life, live your dreams!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 14:08

Ik ben er geweest. Nicole Ophoff was in geen velde of wegen te bekennen. De show viel tegen. Weinig spektakel met het voorrijden en het showen van de paarden. Het ging allemaal heel braaf. Er waren mooie veulens van de hengsten die getoont werden. Rinaldo liep wel goed. Zijn nakomelingen zien er veel belovend uit.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:47

Nicole Uphoff was inderdaad nergens te zien. Er was weinig spektakel te zien inderdaad, maar toch vond ik het wel de moeite waard. Ik vond Magic Viva Vivaldi erg tegenvallen, net als Roh Magic. Positieve uitschieters vond ik Ronaldo en Rodrigo. Ik denk dat Rodrigo nog wel een hele goeie gaat worden, wat ronaldo al is natuurlijk.

Don't dream your life, live your dreams!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 23:04

Vond roh magic ook tegenvallen had m beter verwacht en dat veulen wat ze lieten zien hadden ze beter niet kunnen doen was pure afbreuk op de hengst. Veulen was een dooie met dikke vacht en een enorme hertehals...Viel een beetje tegen Scheve mond

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:16

Zeg dat wel. Er liep ook een merrie, onder de man, die kon echt niet lopen. Heel kort was ze. Weet niet meer van welke hengst die was. Ook een aanfuiting.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

itty
Berichten: 83
Geregistreerd: 15-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:35

ik heb begrepen dat die merrie de volle zus van Ronaldo was. Ik vond Rodrigo en Ronaldo goed! Aan V. Vivaldi te zien heeft hij niet echt veel werk gehad, was totaal niet bespierd. Ik denk dat je hier een beetje doorheen moet kijken, denk nl dat het geen verkeerd paard is. Volgens mij gaat Edward Gal hem rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers