Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hippa schreef:Nee, hij heeft de kans gehad zich te bewijzen mbv zijn nakomelingen. Zijn nakomelingen vallen tegen en dus is de hengst afgekeurd. Als zijn bewegingen wel goed zouden zijn geweest zou hij een hogere dressuurindex hebben.
Er zijn toch wel betere hengsten dan Elberton??
Gizsmootje schreef:Hey vind het een goede keuze van je hoorWas er toevallig bij toen je merrie gedekt werd....
Gaat vast een mooi veulen uitkomen

..Citaat:Ben heel erg benieuwd wat deze combinatie ons volgend jaar gaat brengen, en ga nu ook al vast de keuzes voor volgend jaar op een rijtje zetten
Citaat:Daar heb je inderdaad gelijk in, al ben ik van mening dat je uit een KWPN ggk hengst niet perse een beter paard hoeft te fokken dan wanneer ze bij een ander stamboek, of zelf zonder stamboek zijn. Al zie ik toch wel graag een afstamming op papier..
Gail schreef:Waarom bij een hengst die inderdaad niet meer is goedgekeurd? Dat is echt wel met een reden gebeurd!Maar goed je moet het inderdaad zelf weten. Ik heb een Elberton gehad en dat was geen fijn paard. Wat ook niet alles zegt natuurlijk.