niet populaire KWPN-er die wel waardering verdient

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:17

En hoe denken jullie over Rossini?


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:20

Misschien laat men Inspekteur wel staan omdat het kwpn in de indexen verklaart dat hij verkleint...
Tegenwoordig wenst men geen dressuurpaarden meer waar je zo op kunt stappen...er moet een trapje bij nodig zijn, anders is het kennelijk geen goede.

Ik vidn het jammer dat ik zo'n kleine merrie heb, anders was Inspekteur kandidaat.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:24

Dees schreef:

Ik vidn het jammer dat ik zo'n kleine merrie heb, anders was Inspekteur kandidaat.


en om dezeflde reden moet ik Guidam laten staan, en daar ben ik helemaal weg van.

Jammer inderdaad dat ze bij het kwpn kwaliteit en formaat niet uit elkaar kunnen houden. Grote paarden zijn alleen maar kwetsbaarder.

De hond is de betere mens

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:25

Heb zelf een Inspekteur, van Coby gekocht destijds.
Inspecteur is een tijdje door Danielle van Aalderen uitgebracht (heeft nu Idool van Anky gekocht) en nu wordt hij door de stalhulp van Coby uitgebracht voor de Young Riders. Hoeheetieookalweer? Weet het niet meer.

Enniewee: Mijn Inpekteur is een zeer blije, enthousiaste ruin. Loopt letterlijk te trappelen van ongeduld om te werken. Heeft 3 ruime gangen, heeft alleen wat moeite te sluiten, omdat het verkleinen wat moeite kost.
Marian Dorrestein (zus Coby) rijdt Mitchell (merrie v. Inspekteur) in de Lichte Tour uitbrengt.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:27

Overigens is mijn Inpekteur 1.71m. Heb er meerdere gezien op stal bij Coby die ook zeer groot waren. Ligt er natuurlijk maar net aan hoe de merrie fokt....

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 12:43

Tyrza schreef:
Heb zelf een Inspekteur, van Coby gekocht destijds.
Inspecteur is een tijdje door Danielle van Aalderen uitgebracht (heeft nu Idool van Anky gekocht) en nu wordt hij door de stalhulp van Coby uitgebracht voor de Young Riders. Hoeheetieookalweer? Weet het niet meer.


Vincent van Gasselt, toch?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:11

Ja die ja!
Is wel wat lang voor Inspekteur, vind ik persoonlijk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:16

MissHIS"]
[quote="Tyrza schreef:
Heb zelf een Inspekteur, van Coby gekocht destijds.
Inspecteur is een tijdje door Danielle van Aalderen uitgebracht (heeft nu Idool van Anky gekocht) en nu wordt hij door de stalhulp van Coby uitgebracht voor de Young Riders. Hoeheetieookalweer? Weet het niet meer.


Vincent van Gasselt, toch?
[/quote]

Ja dat is em! Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers