Negro

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 15:39

als alles goed is dan *LOL*

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:40

cool joh Haha! helemaal niet off-topic hoor Knipoog

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 15:41

haha neej johhh Knipoog

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:02

lammetje schreef:
Ze hebben als het goed is laatst gekeken of de baarmoeder goed was en dan word ze in april geinsimineerd


Het duurt nog wel even een jaartje hoor, maarre plaats je een foto als het veulen er is????Ben heel benieuwd naar broertjes en zusjes van mijn paardje Haha!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:15

Ik zou ook wel willen laten dekken van Negro. Ik heb een Bismarck x Pericles xx merrie. Ze is vrij bloederig, 1.65 m. Maar ze zou iets meer knie mogen hebben. Fokt Negro dat door? Ik heb hem laatst gezien op de hengstenshow bij van olst. Daar was hij wel super. Perssonlijk vond ik wel dat hij genoeg knie heeft van voor, maar dat kort achterbeen. Wat bedoelen ze daarr nu mee. Special D zou het ook hebben. Ik denk het wel te zien, hoewel het leuk zou zijn als iemand het mij eens uitlegt.

Heeft Metall het ook.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:26

Bij onze buren hebben ze een Negro en die heeft een heel vlak voorbeen. Hij sloft ook verschrikkelijk. Verder heeft hij een ouderwets uiterlijk waar ik persoonlijk niet zo van hou.
Het achterbeen van Negro is juist heel goed, maar hij komt voor nog niet mee. Op de hengstenkeuring was dat vooral te zien. Maar dat is al besproken in veel topics Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:23

Jan_VT schreef:
. Ik heb een Bismarck x Pericles xx merrie. Ze is vrij bloederig, 1.65 m.


Volgens mij heb ik dat al eens eerder gelezen Slapen

Als je echt wilt dat wij jou serieus helpen, zoals in jouw andere topic (en op nog een stuk of wat andere forums) gevraagd, dan is het wat aannemelijker om dat onder een topic te doen.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:45

Citaat:
Volgens mij heb ik dat al eens eerder gelezen Slapen

Als je echt wilt dat wij jou serieus helpen, zoals in jouw andere topic (en op nog een stuk of wat andere forums) gevraagd, dan is het wat aannemelijker om dat onder een topic te doen.
[/quote]

Mij OK, maar ik vind dat ik daar weinig reactie krijg.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:53

Negro:
Ruim voldoende uniforme groep. De veulens zijn amper voldoende tot voldoende ontwikkeld. Ze hebben voldoende ras en zijn voldoende rijtypisch, maar zouden iets langer gelijnd moeten zijn en het voorbeen zou meer lengte moeten hebben. Het hoofd is goed gevormd en sprekend. De nek heeft ruim voldoende lengte, maar de hals zou soms iets meer lengte moeten hebben. Bovendien komt de hals soms diep uit de borst. De hals wordt in beweging heel goed gebruikt. De schoft zou meer ontwikkeld moeten zijn. De schouder heeft ruim voldoende lengte, maar zou schuiner moeten liggen. De rug is meermalen iets gezonken. De lendenpartij is goed van vorm en bespiering en ligt goed aangesloten. De royaal gespierde croupe heeft een goede lengte, de ligging van de croupe zou vaak iets hellender kunnen zijn. De veulens hebben een best bespierde achterhand, met een lang doorlopende broekspier. Het voorbeen is doorgaans correct gesteld. Een enkele keer zijn de koten wat lang en week. Het achterbeen is doorgaans correct gesteld. De omvang van het beenwerk is ruim voldoende. De stap heeft voldoende ruimte, maar is iets stug. In draf dragen de veulens zich doorgaans zeer goed. De meerderheid draaft met veel kracht en afdruk en een goede lichaamshouding. Ze kunnen bovendien goed schakelen. Een aantal veulens toonde een duwende bewegingsvorm. Ook de galop heeft doorgaans veel afdruk. De veulens galopperen met veel souplesse, een goede balans en een goede lichaamshouding.
De moeders waren in doorsnee van ruim voldoende kwaliteit.
Een thuis geïnspecteerd veulen wijkt qua ontwikkeling in positieve zin en wat beweging betreft in negatieve zin af van het beeld van de rapportage.
Getoond: 24 (+1) veulens uit 116 dekkingen.