Florestan I

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Florestan I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 23:45

Ik ga het toch nog maar weer een keer proberen, er zijn inmddels zoveel deskundigen bijgekomen op F&A.

Ik ben benieuwd hoe afstammelingen van Florestan I bekend staan en hoe ze het doen in de sport?
Wie kent er Florestans?

Foto's zijn ook welkom.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 23:50

De deskundigen worden gebanned bedoel je... Schijnheilig

Maaaaar weer ontopic.

Als ik via google eens door wat uitslagen heen blader zie ik vrij veel paarden met bloed van hem in de aderen hoog staan.

Fitz is een Florestan of niet?

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 12:53

ik ken de aangewezen Florestan x Pavarotti v/d helle (aangewezen bij westfalen) Ik rij hem nu zo'n twee maanden en hij is erg fijn, ook heel braaf in het karakter (ook met zadelmak maken geen problemen.) Ik heb wel foto's maar ik kan ze niet plaatsen want volgens mij is dat een beetje ingewikkeld, als je me mailt naar weetjeniewie@hotmail.com stuur ik ze je wel op.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:31

Ik ben deze zomer naar USA geweest, voor de hengst Freestyle (Florestan I x Parademarsch I). Hij wordt gehuurd door mensen van het fokkersproject Dutch Breeders of North America (www.dbna.org). Die mensen hadden mij uitgenodigd, omdat ik zo´n "fan" van Freestyle ben! Ik heb een hele leuke tijd gehad daar, en heb ook een aantal keer op Freestyle gereden. Hij heeft echt het meest geweldige karakter dat je je maar kan voorstellen. Onder het zadel, in de stal, in de omgang: gewoonweg perfect. Heel vriendelijk, werkwillig, dol op aandacht en grappig. Ik ben met hem op buitenrit geweest, een paar natuurlijke hindernissen gesprongen: hij is echt ontzettend braaf. Verder ken ik de hengst Neostan van dichtbij (ik heb toen een tijdje bij De Radstake gewerkt), ook hij heeft een heel goed karakter. Wel een beetje een slome sukkel op stal, haha. Als je foto´s wilt van Freestyle (in USA), moet je me maar even mailen. Ook zijn volle broer, de dekhengst Flammengold, is succesvol. Freestyle wordt dit jaar Prix st Georges gestart zoals het nu lijkt. Daarnaast ken ik nog een aantal sportpaarden van Florestan, ook allemaal goede karakters, mooie paarden. De beste komen van bloedvoerende moeders.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 23:02

Ik heb een nakomeling van Neostan, en die is idd ook wel een beetje een sul op stal...erg lomp ook af en toe. Maar wel een hele grote schat met een goed karakter, en dat is dan toch het belangrijkste!