Ahorn (v. Nimmerdor) ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:19

JollyJumper"]
Heb net even de foto's van je paardje bekeken. Wat een leuke! Ze heeft echt een Ahorn koppie vind ik. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen maar die hebben allemaal een hoofd met uitstraling vind ik. En mooie ogen he Lachen. Dat laatste heb ik dus nu even niet. Ben gisteren van mijn fantastisch springende Ahorn afgevallen Boos!. Zie er nu dat uit als een enge heks met blauw oog,wang en lip want er stond een springstaander in de weg...
[/quote]

Dank je wel! Party!!
Ik vind zelf eigenlijk ook wel dat Fie een mooi koppie heeft...
Ze heeft alleen in tegenstelling tot jouw paard een vrij korte rechte hals, en dat vind ik wel een beetje jammer, daardoor mist ze net wat front. Al wordt dat wel beter nu ze wat sterker en mee bespierd wordt.

En wat dat blauwe oog van jou betreft... ik lag vorige week nog tijdens de springles van mijn fantastisch springende Ahorn af!! Haha!

[quote="JollyJumper schreef:
O ja, en dat van die afwisseling herken ik ook. Jump heeft er ook een gruwelijke hekel aan om alleen maar elke dag in die bak te lopen. Hij is niet lui, dan ook niet, maar ik merk gewoon aan hem dat ie dat niet leuk vind. Hij is het best in zijn hum als ik veel afwissel ( en ikzelf trouwens ook dus dat komt goed uit...)



Dat geldt voor mij ook!
Ik houd volgens mij net zoveel van afwisseling als mijn paardje, dus wat dat betreft komt dat ook goed uit!

twins
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:52

hoi .... samsam

ik had alle reacties gelezen en het zijn er al zoveel maar ik wou toch nog ff zeggen dat mijne ook van ahorn afstamt. De vader van mijn paard is Furore . Ik krijg zo ff geen foto van em maar hij lijkt echt als 2 druppels water op zijn vader en OPA *LOL* .
Errruuugg goed springen ook soms een beetje te enthousiast, maar daar kan ik wel om lachen. Dressuur gaat ook erg goed. Wel een tijd wat problemen met hem gehad, had en heeft een eigen willetje. Scheve mond
Als je foto wil bekijken moet je ff naar www.arnd.nl gaan en dan naar online image database dan vindt je furore zo.

Wel leuk allemaal, en leuk is ie ook ( jou paardje)wens je nog heel veel plezier en succes met hem.

groetjes marloes Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 00:36

Ah mooi zo Marloes, alle reacties zijn natuurlijk welkom, en ja Furore ken ik wel, dat is idd een goed paard.