hengstenshows en Lancet

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Talida

hengstenshows en Lancet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-03 15:41

Iemand enig idee waarom hij niet mee doet of heb ik niet goed gekeken?

Eindstand Tal: dr M1+1, spr B+2, sgw B+2. En nu gaan we lekker buitenritjes doen...
Flo gaat vast haar best doen om dit te evenaren! Oh wacht dit zijn natuurlijk ook al prestaties: 4e bij de Boktveulenverkiezing 2010 en Penny's Next top Model
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. -Eleanor Roosevelt.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:17

aan welke hengstenshow had hij mee moeten doen dan?
ik weet dat hij op 2e paasdag (21april) naar twello komt voor de hengstenshow bij brinkman.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 07:43

vorig jaar stond hij bij Lauw van Vliet op het Lijstje, maar daar zag ik hem dit keer niet bij staan (we zijn toen in Nijkerk geweest)

Eindstand Tal: dr M1+1, spr B+2, sgw B+2. En nu gaan we lekker buitenritjes doen...
Flo gaat vast haar best doen om dit te evenaren! Oh wacht dit zijn natuurlijk ook al prestaties: 4e bij de Boktveulenverkiezing 2010 en Penny's Next top Model
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. -Eleanor Roosevelt.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 10:19

Ik heb Lancet in Zwolle gezien, maar moet zeggen dat hij me wat tegenviel, hij was heel onrustig in de aanleuning, liep erg met zijn hoofd te wiebelen, heel storend

Nieuwe aanwinst: Florida elite eptm v Belissimo x elite pref NMK v Jazz
verwacht in 2017 : 18 mei Guardian x Vilexa elite v Ro-lex x elite pref prest v Hemingway

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie