Afstammelingen Breeton Day

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Apollo

Afstammelingen Breeton Day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 20:16

ik was net ff een video aan het kijken van de afstammelingen van Breeton Day. de video was op een kering gemaakt Ik wou es vragen of er hier mensen zijn die er afstammelingen van hebben?
Laatst bijgewerkt door Apollo op 23-02-03 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:34

Ik wil misschien mijn merrie door een zoon van hem laten dekken, dat is Breeton's Toy.
Verder weet ik nog vrij weinig van hem, dus ben ook benieuwd naar informatie Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 20:58

heeey die ken ik ook. Hij staat nu in Duitsland. Is ook gefokt door de fokker wara ik de welshjes verzorg. in mijn profiel staan foto's van Breeton Ny,die verozrg ik nu. en word ingereden. ik mag er komende wek op. het is een kei lieve hengst. hij gaat binnekort ook naar de plaats waar toy staat. Toy is een hele chique dat weet ik wel! op http://www.gestuet-frankenhoehe.de/frameset.htm staan foto's van hem onder: unsere hengste en dan zie je hem. als je op zijn foto klikt zie je meer fotos. Ik verzorg: Cuppers Mandy, die mutter des hengstes, hoe dat op die site staat. zij staat ook in mijn profiel.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:02

Ik had Toy idd op die site gevonden Knipoog Hij staat dit seizoen ter dekking in Nederland. Dus ik wil binnenkort eens gaan bellen om te vragen of ik hem eens in het echt mag zien.
Wat ik alleen een beetje vreemd vind is dat Cuppers Mandy zowel de moeder is van Dai als van Toy. Dat betekent dus dat Dai zijn eigen moeder heeft gedekt.
Daar moet ik mijn gedachten nog eens over laten gaan dus.
Laatst bijgewerkt door irene op 23-02-03 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 21:04

Zou wel leuk zijn zeg...wat wel niet allemaal via internet te weten komt he?! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie