Wat doe je met je driejarigen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:19

Tja, reed vroeger ook altijd een paard van man bij mij in de buurt. Ik reed en hij deed de rest. Hij ging ook altijd mee op wedstrijden en naar de les enzo maar ik was wel vrij om te doen en laten wat ik wou met dat dier. Ligt denk ik aan de eigenaar hoe je daar mee omgaat. Vond het voor mezelf wel een goede leermethode om toch zoveel mogelijk paarden te rijden zonder dat ik nu mijn eigen paard elke keer maar weer moest verkopen enz. Maakte ook voor de lol nog wel eens een paard of pony zadelmak. Kreeg daar wel geld voor hoor, maar lang niet zoveel als een prof. maar het ging mij ook niet om het geld. Reed ze dan een poosje zodat alle versnellingen erop zaten en je fatsoenlijk iemand erop kon zetten die wat minder getalenteerd was. Niet dat ik nu een Z-ruiter ben hoor, maar dat komt omdat dat grovere werk me gewoon veel beter ligt. Wil graag snel vooruitgang en dat gaat nu een keer lekker snel met die jonge dieren.

Vergelijk het maar met schilderen: je hebt huisschilders en kunstschilders. Ik val in de categorie huisschilders. Voor kunstschilderen heb ik het geduld niet.


Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 09:57

Het ligt er aan hoe vaak een eigenaar over de schouder meekijkt en zich ermee bemoeit.
Ik zou het iig niet prettig vinden als de eigenaar zich met mijn rijstijl gaat bemoeien. Ik wil het op mijn manier doen of anders niet.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cath, OmgiliBot en 2 bezoekers