Polansky nakomelingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 02:44

Ik heb de hele avond op die site lopen uitpluizen over verdere afstamming de moeder van odina is todina(kroon/pref),zij heeft samen met de hengst akino(keur van gambo en ekina kroon/pref)de goedgekeurde hengst frank gegeven,kent iemand deze hengst?
Verder heeft todina samen met de hengst kroonprins de merrie zadientje gegeven die weer een veulen cadientje(kroon/pref)gekregen heeft.
En todina heeft met keurvorst samen de merrie odina gegeven die aan het eind van mijn papier staat.

let op ZIJN NU 2 ODINA'S!want todina komt uit een odina(kroon/pref)deze merrie is van heridon en merrie garantie.

Verder heb ik gezien dat de hengst jurriaan van compromis(of zo)*zwier uit mijn stam komt en ook de hengst wodan van l'invasion.

Kent iemand 1 van de bovengenoemde paarden,ik dacht jurriaan toch wel te kennen.
ga morgen verder spitten.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:54

Hier even een foto van Jurriaan
Afbeelding

En van Gambo
Afbeelding

L`Invasion heb ik ook nog maar gofoto wil de foto niet uploaden. Hij komt er zo snel mogelijk aan. Van de andere hengsten heb ik geen informatie, misshcien staan ze wel in het grote hengstenboek, volgens mij heeft MarijeR dat, misschien kun je haar pben.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:15

Zijn er verder geen mensen hier die info hebben over de merrielijn,of de nakomelingen?

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:32

hhmm wat dachten jullie van houston voor de merrie?Zit toch genoeg bloed achter?
wat is het dekgeld?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:39

Paulanda kan je eens een foto van je merrie neerzetten en van het veulen van vorig jaar???

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 10:47

Ik heb wel foto's maar niet de mogelijkheid om ze erop te zetten,ik zal vragen of mijn moeder binnenkprt tijd heeft om wat op diskette te zetten en dan wou mirandab het wel erop zetten.