Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
fokfanaat schreef:precies een flinke aanbetaling, dan sta je iig niet helemaal met lege handen.
Rhea schreef:En dan heb ik een rechtsbijstandsverzekering die eropaf gaat.Ja maar al heb je je recht, je moet het ook nog halen. Dan heb je een mooi contract en dan??
Rhea schreef:In het geval van de rechtszaak hebben we het paard (ging in dat geval niet om een veulen maar er zat er vrij lange tijd tussen verkoop en afname ivm export) gewoon op stal gehad en zijn de kosten hiervan verhaald op de koper.en wat doe jij in de tussentijd met je veulen?
watnou schreef:Bij ons gaat dus ook vanaf nu niets meer het erf af zonder meteen betalen. Maar ja.. daar zit je nu dus, zonder veulen of geld.
Ik dacht, goh dat is wel een goed bekende naam/stal die maken dat geld over en dan is het klaar... niet dus....
watnou schreef:Ja, idd we geven ze tot 01-11 de tijd en dan is het rechtsbijstand erbij !
Ben benieuwd of dat helpt.
wss niet maar we zien wel.
anders inderdaad gewoon gaat het veulen terug gehaald worden.

watnou schreef:Bij ons gaat dus ook vanaf nu niets meer het erf af zonder meteen betalen. Maar ja.. daar zit je nu dus, zonder veulen of geld.
Ik dacht, goh dat is wel een goed bekende naam/stal die maken dat geld over en dan is het klaar... niet dus....
watnou schreef:Tja gemaakte kosten, we hebben wei genoeg en eigelijk niet zoveel kosten aan gehad.
maar idd anders wordt het veulen maandag/dinsdag opgehaald. ( pfoe hee weer 2 1/2 uur rijden. )
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon betalen.
Maar zo'n "leuke : afspraak..... nooit meer !!