Het derde veulen is er!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Het derde veulen is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 17:53

Gisterenmiddag om 5 over twaalf is bij Tryntje op stal het derde veulen geboren. Het is een hengstje en hij heet Joppe. Het is een halfbroer van Lyske, het veulen van Tryntje (zie: [FA] Het veulen is er!!!!! ), hij heeft namelijk dezelfde vader: Fabe. Hij heeft ook net zo'n mooie zwartfluwelen vacht als Lyske en als hij ligt, heeftie echt precies dezelfde houding, je zou zeggen dat het echt Lyske is, van drie weken terug.
Maar nu is Lyske wel echt al een reus, zo is ze al gegroeid in de afgelopen drie weken. Nu zie je het verschil ook zo, nu er weer zo'n kleintje bij is. Joppe is trouwens ook een halfbroer van Tryntje, want hij heeft dezelfde moeder, namelijk Gofke.
Nu is het wachten nog op de laatste merrie, Aukje moet over 9 weken ongeveer veulen, geloof ik. Hopelijk gaat bij haar ook alles net zo vlot als bij deze andere drie merries.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:01

Gefeliciteerd!
Enne... foto´s!

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 23:33

Tja, die heb ik wel genoeg, maar ik ben niet zo handig met de scanner en ik vergeet het steeds aan mijn vader te vragen
Dus ik denk dat jullie daar nog even op moeten wachten.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:41

gefeliciteerd, leuk joh zo kleintje! lekker van genieten, voor je het weet zijn ze groot en ...

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:25

gefeliciteerd!!! het forum moet weer komen, voor alle veulentjes!!!