Show op de hengstenkeuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Show op de hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 22:36

Na drie dagen en een avond in Den Bosch is er toch iets wat mij van het hart moet. Er wordt steeds minder show geboden. De donderdag en vrijdag wil je gewoon zonder opsmuk de hengsten zien. Daar is niets op af te dingen en het geeft ook erg veel informatie.
Maar de avonden, ik ben op vrijdagavond gebleven.
Idocus was super hoor met Marlies, maar er was zo weinig vaart, zo weinig afwisseling zo weinig show en de muziek was dit jaar erg slecht. En die Claartje van Andel die ieder jaar weer vragen stelt op kleuter niveau en als iemand dan terecht de waarheid zegt wordt daar de volgende dag excuses voor aangeboden Verward En de zaterdag de omlijsting van de nieuwe jaargang. Chardon was super, maar that was it. Een veilingmeester die de veiling kapot maakt en die zangeres Misselijk . In Duitsland weten de veilingmeesters de 3 beroemde Ws. Wie wil Wat kopen en Waar zit ie. Dan komt er een spel tussen de veilingmeester, die dan al drie dagen rondgelopen heeft en de kopers kent en de potentiele kopers, dan komt er spanning in de veiling. Ik zou graag willen weten wat deze veiling de fokkers gekost heeft. Volgend jaar die tribunes maar terug geven aan de ware liefhebbers, zeker op donderdag en vrijdag. In een ander topic staat een foto van Pion tijdens de wereldspelen. Schrijf een wedstrijd uit voor de hengstenhouders om pakweg 20 minuten te vullen en neem de 4 beste programmas. Verzekerd van lol en sensatie, want dat was er nu veel te weinig, helaas.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 22:41

Ik heb genoten van het paardenspul maar inderdaad mag er wel wat meer showelement in...
Wat dat betreft was de Cabochon trein al een leuke duw in de goede richting (die was je even vergeten te noemen Saar Haha! ).
Ik denk dat een show valt of staat met 'de presentator' met name van Andel was echt bedroevend.
Verder zouden ze eerst eens moeten overleggen met eigenaar en ruiter hoe en wat een paard gaat brengen, want de NEgro vertoning was toch om te janken niet waar?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 22:48

o sorry voor de cabuchon, maar die zag ik al diverse malen ook in Zwolle

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 22:49

Hmm helaas zijn we na de kampioens keuring weggegaan, of eigenlijk na chardon.
Ik wou de keur hengsten nog wel graag zien.
Maar dit was mijn eerste keer, ik ben Zaterdag geweest en ik moet zeggen dat ik het een geweldige dag vond.
Ik raakte niet uitgekeken op die geweldige hengsten.
Dat was voor mij al 1 en al show Lachen

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:22

Ik vond Negro ook een zielige vertoning. Dat paard moet altijd dingen laten zien die hij niet kan. Ik ergerde me er kapot aan. Het is toch gewoon niet leuk om naar te kijken?! En die excuses hadden ze echt niet aan hoeven te bieden, want ze hadden groot gelijk.

En die zangeres bij de KSS was inderdaad echt nul komma nul nul nul. Wie heeft er nou zin om naar zo'n geblaat te luistenen. We komen toch voor de hengsten, niet voor dat geblèr van zo'n vrouw.
Ik ben tijdens de KSS naar huis gegaan. Kon het niet meer volhouden, vond er niks aan.
Van de andere avonden hebi k opzich best genoten. Vooral de nieuwe jaargang is leuk om te zien, en fijn dat de hengsten met commentaar worden voorzien Haha!
Maar er mag inderdaad wel wat meer show gegeven worden, op een interessante manier. Ik ben trouwens geen held in Duits, dus heb niet eens de helft verstaan van wat er werd verteld tijdens de clinic van Marlies van Baalen. Maar ik vond het op zich wel een gnot om naar te kijken.
De spring avodn was wel spannend, maar aan de dressuuravond moeten ze duidelijik wat doen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-03 23:27

Ha ha rinnie die zangeres kwam nog een keer en toen de omroeper daarna om applaus vroeg kwam er alleen boe geroep, aanfluiting hoor

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:32

Rubels tijdens zijn errerondje:
Afbeelding

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 10:41

Ja sjuim soms raakte hij zelfs even de grond he Haha! Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:28

Tja, het echte showelement was ook hetgene wat ik miste in het hele hengstenkeuring gebeuren.
En waren er showelementen dan kwamen deze niet voldoende uit de verf.
De kur op muziek op vrijdag avond liet zien hoe het dus niet moet en hoe het wel kan!
Anne van Olst liet met Negro zien, hoe het dus niet moet! Zeer onproffessioneel, slechte muziek en een 7,5 jarig paard grand prix willen laten lopen in een lichte tour kur tja waar ben je dan mee bezig?
Zoals tineke bartels al zei: "ik heb geen bel". (op een offeciele wedstrijd was ze dus gewoon gediscwalificeerd!) Misschien moet ze de volgende keer eens naar Gribaldi en Edward Gal kijken.

Gribaldi was het voorbeeld van hoe het dus wel moest. Mooie aaneengesloten muziek, die goed bij het paard paste. Een nette kur op het niveau wat er gevraagd werd. Veel uitstraling tja gewoon gigantisch mooi om naar te kijken.
De andere combinaties lieten zien dat ze potantie hadden maar dat het nog niet helemaal af was. Gribaldi was daarom een mooi einde van toch wel een erg mooie dag! De dag waarop de Krack C nakomelingen op een geweldige manier de show hadden gestolen.

Tja en over de zangeres op de veiling....daar zal ik maar niet over beginnen! Lips are sealed

Al vond ik het wel leuk dat "anky" er toch nog heel eventjes bij was! Haha!
Dat was echt geweldig!

Oh wat is ze mooi! Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:48

Ja, en Anky was ook behoorlijk aan de prijs zeg maar Haha!

Ik heb de veiling niet meer afgezien, dus dat boegeroep heb ik helaas gemist Haha!

Gribaldi vond ik zeer overtuigend, moioe kür met goede muziek en hij liep geweldig. Vond het de beste kür van de avond Lachen

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:14

Sjuimpje schreef:
Rubels tijdens zijn errerondje:
Afbeelding



Haha, das mijn foto! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manny en 97 bezoekers