bark schreef:Met andere woorden wat jij een goed gebouwd paard noemt, is misschien wel niet goed. (quote van Anna)
Als eerste, een schuine schouder was bedoeld als voorbeeld, en uiteraard begrijp ik ook wel dat een schuine schouder geen garantie is voor een goed bewegend paard.
Wat mij nou zo interesseert, maar daar geef je geen antwoord op, is hoe jij kan zien aan een paard in stand dat hij goede stap, draf en galop heeft en nog kan springen ook. Ik vind dit namelijk heel bijzonder en durf ook te beweren dat dit onmogelijk is. Dus als je reageert op een door mij gegeven antwoord/vraag/stelling niet alleen een stukje beantwoorden maar dan graag volledig, anders leer ik er nog niks van.Verder weet ik wel donders hoe een goed gebouwd paard er uit moet zien, maar heb de indruk dat jij dat ook goed weet. Waarschijnlijk zijn we het dus over de bouw van het paard wel eens, maar weet ik ook wat goed bewegen is en daar twijfel ik een beetje bij jou aan.
Met andere woorden wat jij een goed bewegend paard noemt is misschien wel niet goed.
Wel niet (is dat goed hollands)
Nou hier nog antwoord op, Anna?