KSS; Welke is jouw favoriet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elmshorn
Berichten: 39
Geregistreerd: 28-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:21

286 de Hors la Loi II x Erdball xx spreekt mij wel aan.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:07

Hmm, na de filmpjes gezien te hebben vind ik aan de Wekt Hit niet zo veel meer aan Scheve mond
Ik vind eigenlijk de dressuurhengsten een beetje tegenvallen. De enige die me nog kan bekoren is de Sunny Boy, alleen die heeft een opvallend groot hoofd als Sandro Hit kleinzoon.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:43

Ik vind de dressuurpaarden ook wat tegenvallen. De springpaarden zijn wat mooier in hun verbindingen en wat rassiger lijkt me zo. Of dat in werkelijkheid ook zo is, gaan we zien op 7 februari... Haha!

Jazz x Juventus vind ik persoonlijk niet mooi en ook niet zo heel geweldig in zijn bewegingen. Had er gezien zijn afstamming meer van verwacht. Lijkt ook nog erg jong...

Valt me op dat de springpaarden mooier in de verbindingen zijn (meestal) dan de dressuurpaarden. Ook wat rassiger en flitsender, maar veel kun je daar op zo'n vertraagde video natuurlijk niet van zeggen.

Ik vind de Olivi x Michelangelo erg goed, die heb ik dus ook op de eerste bezichting zien lopen, vond ik de enige Olivi die me toen aansprak. Plaatje van een paard, met giga uitstraling en kan geweldig lopen.

De Diamond Hit x Clavecimbel vind ik ook erg leuk. Mooi type dressuurpaard, mooie draf, misschien wat té ruim??

Baloubet du Rouet x Paradox I. Rassig dier. De Hors la Loi x Erdball springt ook nice voorzover ik het kan beoordelen met mijn geringe kennis van het springen.

De Polansky x Ferro is ook niet verkeerd, maar doet me niet zoveel.

Uitschieters dus voor mij: Olivi x Michelangelo en de Stakkato.

Arina
Berichten: 40
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:53

Nr. 9 De Olivi natuurlijk

goldie98

Berichten: 115
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:58

Als ik mijn mening mag geven vind ik twee dressuurpaarden het mooist: U-times vanwege zijn uitstraling en belijning en Uniek vanwege zijn beweging, mooie voorbeenbeweging.
Verder heb ik niet naar springpaarden gekeken. Mijn hart ligt meer bij dressuur. Bloos

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 17:10

Gister hier de DVD gehad en nog maar de helft bekeken, dus kan het niet echt zeggen Lachen

Maar waarom word er wel veel tijd besteedt aan de dressuurpaarden en krijg ik van de springpaarden maar 1 sprong te zien die keer op keer wordt herhaalt ??? En geen steilsprong, enkel oxer.. Terwijl een steilsprong mij minstens zoveel zegt.... Jammer
Maar ik kijk de rest vanavond nog wel af.

Summum
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 18:16

de Olivi en de Welt Hit.
de mooiste is de polansky alleen die loopt minder goed.

Ammy

Berichten: 287
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:29

Summum schreef:
de Olivi en de Welt Hit.
de mooiste is de polansky alleen die loopt minder goed.



Ik ben echt helemaal wild van Polansky, toch vind ik de afstammeling hier wat tegen vallen.. Persoonlijk ga ik toch voor Uniek L van Diamond Hit... Maar ja als je goed bekijkt heeft de Diamond Hit dezelfde Opa als Polansky OK dan! Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:32

Dit topic is drie maanden oud....

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:05

Daarom ook een slotje Lachen