Ik heb zelf trouwens ook een (helaas) klein gebleven paard die ik start tussen de paarden, is eigen fok.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juliomariner schreef:nee. maar bij de prijzen van de goede paarden worden toch gekeken naar wat de klant vanuit het buitenland wil betalen en wat de vraag is vanuit het buitenland.
Als men zegt dat er niet zoveel paarden naar het buitenland worden verkocht, daar ben ik het niet mee eens. Er gaan heel erg veel paarden de grens over. (gelukkig wel)
nicole_hetty schreef:ik heb ook een pony die gedeeltelijk paard gefokt is. je ziet in sommige verhoudingen wel dat het niet helemaal klopt. maar dat is echt als je goed kijkt. zo op het oog vind ik de pony goed gelukt. het is qua bouw en gangen echt een paard. alleen dan met een schofthoogte van 1.47m. erg leuke luxe pony!
[ Afbeelding ]
of ik de gok zelf zou nemen weet ik niet. ik zou zelf wel van mijn pony's naar groter fokken. maar kleiner zou ik zelf niet doen.
nicole_hetty schreef:Sky_As: over je post dat halve koudbloeden niks toevoegen en geen vraag naar is ben ik het niet mee eens. de foto die ik hier plaatste van de fries x welsh was al voor een goed bedrag verkocht voor ik haar te koop had. ik heb daar toen heel veel vraag naar gehad of die ook te koop was. zelfs hogere biedingen gehad dan waarvoor ik haar uiteindelijk verkocht ben ( dit bedrag was ook goed genoeg). verder heb ik ook veel x koudbloed paarden (pony's) gereden en ken er ook veel. deze waren altijd snel verkocht en mijn ervaring is dat je een vrij grote doelgroep hebt. voor recreatie zijn ze leuk door het nuchtere van de koudbloed. maar menig x koudbloed kan het in de basis sport ook echt goed doen.
verder wil ik nog ff zeggen dat jou paardje een erg leuk dier is