Hengsten, de letter V

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:11

Ik ken een hele donkere schimmel van Variant x Oldenburg. Beest wil toch niet lopen! Ik heb nog nooit zo'n lui paard meegemaakt!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:36

Voltaire is echt een Lovers
zal thuis wel even kijken heb nog een paar hele leuke privé-foto's van hem...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:37

Sjuimpje schreef:
Vincent is niet door Van Norel gefokt hoor!
Ik zag net btw dat hij dus al wel genoemd was door kleintje...

Ik wist niet veel van hem, behalve dan dat hij van Pretendent was en dat hij destijds veel indruk op me had gemaakt onder Annemarie Sanders Keyzer.
Reed Annemarie niet ook op Vanitas???

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:37

Desiree schreef:
Ik ken een hele donkere schimmel van Variant x Oldenburg. Beest wil toch niet lopen! Ik heb nog nooit zo'n lui paard meegemaakt!


Toch niet lui gemaakt he Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 12:44

chantal1"]
[quote="Desiree schreef:
Ik ken een hele donkere schimmel van Variant x Oldenburg. Beest wil toch niet lopen! Ik heb nog nooit zo'n lui paard meegemaakt!


Toch niet lui gemaakt he Knipoog
[/quote]

Dat weet ik dus niet. Dit paard is onlangs aangekocht en ik heb er een keer op gereden. Ik had sporen aan, maar met die sporen (waarmee ik toch flink kan prikken) kreeg ik het paard niet echt goed voorwaarts. Het paard is namelijk niet zo onder de indruk van een paar prikjes. Dat zijn die dieren van mij wel. het euvel is nu dat de nieuwe eigenaresse te zacht is en niet consequent... dat wordt dan werken voor haar, grinnik! Dat een paard flegmatiek is, is tot daar aan toe, maar dit paard is wel heel erg!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:12

Lijkt er mij toch wel op dat hij dan zo een beetje is gemaakt, als hij al niet reageerd op een spoor. Jip, consequent zijn lijkt mij heel belangrijk. En hoe is hij verder?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:58

100% lief en betrouwbaar. de nieuwe amazone is degene die een paar maanden terug haar paard verloor aan een vreselijke koliek (zie [PP] Een ZEER slecht begin van het weekend/ UPDATE JARA Dat paard was zo onvervangbaar! Zij is niet zo'n super ruiter vol vertrouwen. Ik of jij zouden dit paard nooit gekocht hebben, wij willen een paard dat van nature veel minder flegmatiek is. Maar zij voelt zich geruster op een paard dat je vooruit moet schoppen (bij wijze van) dan een paard dat je onder je moet zien te houden. Dit paard doet geen vlieg kwaad, je kunt er blind op naar buiten, is lief in de omgang etc. Maar ze krijgt hem alleen niet aan het lopen, grinnik. Lopen kan hij trouwens wel goed, is alleen HEEL erg ruim. Wel met een mooie vering erin.