Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
sarabande schreef:Ach Fabienne Niet bewegen zijn natuurlijk grote woorden. Dan zou ie doodgaan
obsession schreef:Nou goed dat van die weke rug ben ik het niet mee eens. Maar ik zal het in ieder geval in mn achterhoofd houden bij mn keuze.
polansky valt gewoon af omdat de hengst mij totaal niet aanspreekt. Misschien past het wel maar ik moet de hengst zelf ook leuk vinden en dat is niet het geval.
Havidoff valt dus af vanwege eventueel weke rug doorfokken.
Ik zat zelf dus aan Farrington ,Jetset of Lancet te denken.
Wat denken jullie?
GribaldiFAN schreef:[Daarnaast hoop ik dat dat gekibbel nu eens een keer ophoud. het is erg vervelend als iemand een hengst zoekt voor zijn merrie er weer zo'n tweestrijd op duikt. Net als bijvoorbeeld over polansky, mooi gefokte hengst en brengt ook wel leuke veulens maar ik begrijp het als ie haar niet aanspreekt, want dat doet ie mij ook niet. De hengst is gewoon zelf tegen gevallen in zijn verdere ontwikkeling. Daarnaast is het niet alleen op papier fokken maar ook met gevoel, je moet er zelf een goed gevoel bij hebben en dat dan ook met plaatjes kijken. Misschien is dat wel EN EN
[/quote]
kattebeest schreef:sarabande, velen kennen polansky of andere hengsten vaak enkel van een fotootje, een filmpje, dan kan je niet goed beoordelen.
je moet hem VAKER aan het werk gezien hebben, kan zijn dat je toen die ene keer dat ie wat minder liep gezien hebt, en wat zeggen sommigen dan? die hengst kan niet lopen.
mijn gedacht:
ga ook kijken als ze inrijden naar de hengst van je keuze, niet enkel tijdens een hengsteshow bvb!
ga enkele malen kijken en veroordeel NOOIT een paard op basis van geruchten, bekijk het zelf!!
kattebeest schreef:sarabande, velen kennen polansky of andere hengsten vaak enkel van een fotootje, een filmpje, dan kan je niet goed beoordelen.
je moet hem VAKER aan het werk gezien hebben, kan zijn dat je toen die ene keer dat ie wat minder liep gezien hebt, en wat zeggen sommigen dan? die hengst kan niet lopen.
mijn gedacht:
ga ook kijken als ze inrijden naar de hengst van je keuze, niet enkel tijdens een hengsteshow bvb!
ga enkele malen kijken en veroordeel NOOIT een paard op basis van geruchten, bekijk het zelf!!