Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Samsam"]
[quote="vanda's schreef:Absoluut Farrington
Geeft geweldige nakomelingen, fijne werkwillige karakters, mooie types en sterke bewegingen
Ik denk ook omdat hij zelf nooit in de sport heeft kunnen lopen, hij (i.m.o) TE weinig aandacht krijgt.
Desiree schreef:met die pony (was namelijk maar e maat gebleven i.p.v. paard)!
joostvangestel"]
[quote="Desiree schreef:met die pony (was namelijk maar e maat gebleven i.p.v. paard)!
Pipo schreef:Ik las laatst een stuk in de strengen dat het percentage wat het goed doet van Weijden op de Pavocup heel hoog was. Hij had weinig dekkingen, maar de nakomelingen die er waren deden het bijzonder goed.
Sjuimpje schreef:Ik geloof id dat er van de 11 nakomelingen er een aantal op de Pavo cup aardig meeliepen, maar vraag me wel af uit wat voor merrie's die kwamen... Dat werd nergens vermeld.
Pipo schreef:Contango! Die had van mij veel meer waardering mogen krijgen. Ook nadat iedereen veel goede nakomelingen er van zag werd hij een beetje gewaardeerd. Maar naar mijn mening veel te weinig.
Desiree schreef:Effe over Darwin (lukte gisteren niet want bokt was te langzaam): hij heeft wel een goedgekeurde hengst gefokt, namelijk Inspekteur toch.
Contango wordt ook genoemd maar ik hoor mensen er altijd heel positief over.