Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Augustin is in mijn opinie het fokdoel.
Waren ze allemaal maar zo goed als Augustin.
Citaat:ease of the movements;
Citaat:3. The horse thus gives the impression of doing of his own accord what is required of him.
Citaat:willingly and without hesitation and responds to the various aids
Citaat:when it moves with well marked regularity, impulsion and balance.
Vudress schreef:Augustin vond ik in Rotterdam veel te traag om bovenaan mee te doen. In Kentucky was hij een jaar geleden wel van wereldklasse, maar met zulk wisselende prestaties vind ik het geen winnaar.
Digby is vreselijk correct afgericht en heel regelmatig. Maar is te gewoon om in de top-3 te lopen.
Dees schreef:arie53 schreef:Fuego
En niet recht in het spoor.
Je mag terecht vragen hebben over de duurzaamheid van het beenwerk als een paard zo voorbij maait en zwabbert.
Maar in de kur op muziek en met een charismatische ruiter lijkt het wel heel wat en geven showgevoelige juryleden er punten aan.
arie53 schreef:Wat voor invloed heeft dit en waar staat dit in de FEI regels?
Vudress schreef:Als [naam verwijderd] meent persoonlijk te moeten worden...... Wat stelt de mening van een ambitieloze amateur die pony's verkoopt nu voor?
Vudress schreef:Als Dees meent persoonlijk te moeten worden...... Wat stelt de mening van een ambitieloze amateur die pony's verkoopt nu voor?arie53 schreef:Wat voor invloed heeft dit en waar staat dit in de FEI regels?
Voor iemand die telkens verwijst naar de FEI regels lijk je zelf slecht te kennen of begrijpen.
6. In all his work, even at the halt, the horse must be “on the bit”. A horse is said to be “on the bit” when the neck is more or less raised and arched according to the stage of training and the extension or collection of the pace, and he accepts the bridle with a light and soft
contact and submissiveness throughout. The head should remain in a steady position, as a rule slightly in front of the vertical, with a supple poll as the highest point of the neck, and no resistance should be offered to the rider.
De rest kun je hopelijk zelf invullen.
Citaat:Aan het eind van de rit is hij toch een slag te traag.
Dees schreef:Fuego:
http://www.youtube.com/watch?v=8Dg8yQepe7s
Zonder die schitterend mooie Spaanse flamenco-muziek ziet het er al heel anders uit
Arie53, morgen toch maar even bij Pearle langs.
Fuego gaat achter wijd en maait met de voorbenen. Daarnaast zit er ook nog geen stap op.
Citaat:En niet recht in het spoor.
Dees schreef:Vudress schreef:Als Dees meent persoonlijk te moeten worden...... Wat stelt de mening van een ambitieloze amateur die pony's verkoopt nu voor?
Als je verder kijkt dan je neus lang is, had je gezien dat het een pony van een vriendin is.
Je veronderstelling te maken te hebben met een ambitieloze amateur is wellicht terecht, ik heb gekozen om in mijn vakgebied carriére te maken.
Daar kan ik in ieder geval EIGEN paarden van betalen.
Dus, jij, 26-jarige die geen eigen materiaal durft en/of kan tonen en zich duidelijk niet durft te laten wegen....
Op grond waarvan mogen we gaan veronderstellen dat je niet helemaal uit je duim zuigt in dit topic?
Toon jij eens wat van jezelf. Praten we dan weer.