Lowina vervangt Hascal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:57

Tijd geleden dat ik zo'n lol had op fokkerij en sowieso op bokt!!

Inderdaad Greetje, wat zijn jou ervaringen met vreemdgaan. Of met getrouwde mannen of zo??

Het wel de lusten niet de lasten verhaal!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:58

Greetje gaat nu nog op stap, ervaringen verzamelen, morgen doet ze verslag.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:59

Kijk ik moet het allemaal in het geniep doen als het zo zou zijn Bloos!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:01

Willen wij dit wel horen,kan het niet via pb Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:03

joshua schreef:
Willen wij dit wel horen,kan het niet via pb Knipoog


Klopt, is ook niet voor jouw oortjes bestemd.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:03

Trouwens over routine qua sex in een langdurige relatie nog een mooi voorbeeld. Ik heb laatst een lichte hartaanval gehad en al herstellende kwam ik bij de dokter. Ik vroeg hem of ik weer mocht roken, dat mag zei die, maar met mate. Aangezien ik ook graag een drankje lus, vroeg ik daar naar; wederom het antwoord ja, maar met mate. Als laatste wilde ik weten of ik weer sex mocht, Ja, zie de dokter, maar alleen met je eigen vrouw want je mag je nog niet opwinden.

Anne_GTI

Berichten: 18209
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:09

Jouw vrouw is geen vaste klant bij Christine Le Duc begrijp ik hieruit?

Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch altijd???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:16

Greetje, wat hoor ik nou, ga je ervaringen op doen vanavond?? Mee naar hilversum??

Zit al klaar, verf is erop gesmeerd, zo fijn een biertje drinken Haha!

Zou dat nou aan de vrouw liggen, of aan de man die slecht in bed is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:17

annegti schreef:
Jouw vrouw is geen vaste klant bij Christine Le Duc begrijp ik hieruit?
???



Of gewoon een leuk Marlies Dekkers setje aan?

Anne_GTI

Berichten: 18209
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:31

Oei, Anne komt los.... Was ooit eens mee met een personeelsreisje waarbij we de hut deelden met een stel dat graag kinderen wilde. Toen ik de dikke pyama van de vrouw zag heb ik nog gevraagd of ze die altijd aanhad. "ja, lekker warm" was het antwoord... Duh... snapte ineens waarom het krijgen van kinderen nog niet zo wou lukken... Als ik een man was geweest zou ik daar ook op afgeknapt zijn. Ik had speciaal voor de gelegenheid mijn minst onthullende nachtkleding aan en dat was nog een stuk beter als dat gewaad wat zij aanhad. Sjesjus een flanellen pyama en sokken... Je zal het elke nacht naast je hebben liggen, dan ga je toch gelijk elke dag buiten de deur eten?

Sommige vrouwen snappen helemaal niks van mannen, al snap ik ze soms ook niet, maar dit terzijde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:37

Oei Anne???

Dacht ff dat je mij bedoelde Haha!

Maarre, inderdaad sommige vrouwen doen werkelijk niets meer om er een beetje aantrekkelijk uit te blijven zien nadat ze getrouwd zijn.

YAK!! Mannen moeten dat ook niet doen overigens!

Anne_GTI

Berichten: 18209
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:50

Hahaha, voelde je je aangesproken??? Ben het trouwens wel met je eens over dat trouwen en na het trouwen alles laten hangen... Zie het veel om me heen, maar dat zal ook wel de leeftijd zijn. Zo gauw ze getrouwd zijn gaat het haar er ook vaak af?? Hoe dat toch komt???

Het standaard antwoordt: ach, ik ben toch al getrouwd en de favoriet: Na het krijgen van de kinderen is er een aantal kilo blijven hangen... Duh....
Ben ik het toch niet mee eens. Moet na de zwangerschap nog 4 kg. en dan zit ik weer netjes op mijn oude gewicht. (was overigens 21 kg aangekomen, incl. kind etc.) Kind is nu dik 4 maanden dus moet lukken binnen het half jaar. Is me bij de eerste ook gelukt dus gaat me nu weer lukken.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:53

Goh! Hoezo off topic.

Wel intressant/leuk hoor. maar ik plaats toch maar een slotje.
het gaat tenslotte over fokkerij over paarden!

Open anders maar een nieuw topic op slowchat.