Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wij vinden het echt heel erg was de opa van mij paard.ik was zo gek op dat paard dat beest straalde wat uit.

en dat door door koliek...
En nog vrij jong!! Z'n afscheid in Den Bosch was dus inderdaad z'n definitieve afscheid
Wel heel erg jammer dat Coby hem niet had gereden. Kreeg gewoon kippevel van dit bericht brrr
Gelukkig heeft Ferro een paar goede nakomelingen geleverd en ik denk dat we wel meerdere zwarte parels dankzij hem kunnen verwachten
WWWiske schreef:Nog geen maand geleden z'n vader Ulft en nu Ferro zelf, heel jammer.
Koliek komt overigens wel veel voor bij Ulft nakomelingen, Conveyer (ook v. Ulft) is destijds ook aan (zand)koliek gestorven. Met dat beestje wat ik hier heb, houd ik dus ook mijn hart vast, die graaft gewoon gaten om zand te eten, dat scheint een echt "Ulft trekje" te zijn.

WWWiske schreef:Nog geen maand geleden z'n vader Ulft en nu Ferro zelf, heel jammer.
Koliek komt overigens wel veel voor bij Ulft nakomelingen, Conveyer (ook v. Ulft) is destijds ook aan (zand)koliek gestorven. Met dat beestje wat ik hier heb, houd ik dus ook mijn hart vast, die graaft gewoon gaten om zand te eten, dat scheint een echt "Ulft trekje" te zijn.