Ermelo wie gaan daar allemaal heen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 20:37

Franske schreef:
Maar ik ga ff me spullen poetsen en dan morgen weer us vroeg op Lachen


Heel veel succes iig OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:28

Ben vandaag ook de hele dag geweest. Even bij het springen gekeken, en verder de Pavo. Er liepen een aantal zeer goede mee. Ook wat paarden waarvan ik dacht???????? Hoe is dat in de halve finale gekomen.

Viel me op dat de paarden toch behoorlijk aan de bak moesten, en dat voor 4 jarige. Zo zag ik een amazone een aantal series rijden met der vierjarige pubertje, en nog een dame was een poging tot aanpiafferen aan het doen. Moet eerlijk zeggen dat ik dat toch wat TE vind.

Zeer positief opvallend vond ik Florencio, Scandic en nog een paar waar ik nu effies de naam niet meer van weet. De Le vainqeur x Pablo vond ik een heel symphatiek beestje die mij echt opviel, niet apart maar voor de gemiddelde ruiter een erg aansprekend dier. Ook Showtime viel positief op. Son de Niro vond ik opvallend slecht.

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:48

Lovely schreef:
Parkeren kost trouwens 2,50 en entree 5 euro, programmaboekje ook 5 euro, de toiletten vallen mee, 20 cent.


Ah , bedankt voor de info en zie je zaterdag !

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:59

iemand de heartbreaker zien springen die 4e werd uiteindelijk?

ik heb de laatste 4 groepjes gezien van de pavocup, zaten erg leuke paarden tussen San remo heeft een diepe indruk achter gelaten. Scandic vond ik minder heb jammer genoeg special D niet egzien dat scheen een klasse apart geweest te zijn. Sir Sinclair deed het erg netjes, maar daar ben ik ook een beetje bevooroordeeld in. Vrijdag wil ik het liefst de hele middag kijken, ff zien of ik nog iemand mee kan sleuren.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:20

ben vandaag en gister geweest.
Gisteren alleen springen dan, ben ik als groom meegeweest, en vandaag ook de hele dag en ondertussen ook bij dressuur gekeken. Moest mijn oud stage begeleider wel aan moedigen he. ( Laurine Brucher)
En ben de hele dag dus wezen groomen bij een andere springstal,
was wel erg gezellig.
Morgen hoop ik weer te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 00:14

sarabande"]
[quote="Lovely schreef:
Parkeren kost trouwens 2,50 en entree 5 euro, programmaboekje ook 5 euro, de toiletten vallen mee, 20 cent.


Gelden die prijzen ook voor vrijdag en zaterdag???
[/quote]

Mijn paranormale gaven laten mij wat dit betreft in de steek, ik weet alleen wel heel zeker dat die prijzen donderdag zeker nog gelden. Reken er maar op dat je voor dat je überhaupt een paard gezien hebt, je in ieder geval 12,50 euro lichter bent.

Een patatje met kost trouwens 2 euro Wow!, dat was de niet-gare variant, wat goed gebakken friet kost, weet ik dus ook niet *LOL*.

Florencio voldeed volledig aan mijn verwachting, hij liet zich ook heel erg goed rijden en gedroeg zich bijzonder keurig. San Remo is gewoon een verschrikkelijk mooi paard, maar ik weet niet of hij de krachttoer van vrijdag in dezelfde mooie stijl uit gaat lopen. Scandic is een verschrikkelijk mooi paard met een best onderstel, ik vond hem alleen wat minder chique dan de paarden die ik net noemde. Special D maakte ook een goede indruk, prachtig dier met een mooie uitstraling. Echte kenner ben ik niet, ik kijk wel graag naar blikvangers Lachen.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:17

Vandaag geweest, 2 stops op de sloot , vrij K*T dus. Sprong tot daar toe super, maar ok dat telt niet Tong uitsteken

Vanavond mag ie alweer aan de bak, hij zal het leren.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:26

Citaat:
Zeer positief opvallend vond ik Florencio, Scandic en nog een paar waar ik nu effies de naam niet meer van weet.


Citaat:
ik heb de laatste 4 groepjes gezien van de pavocup, zaten erg leuke paarden tussen San remo heeft een diepe indruk achter gelaten. Scandic vond ik minder heb jammer genoeg special D niet egzien dat scheen een klasse apart geweest te zijn.

Citaat:
Florencio voldeed volledig aan mijn verwachting, hij liet zich ook heel erg goed rijden en gedroeg zich bijzonder keurig. San Remo is gewoon een verschrikkelijk mooi paard, maar ik weet niet of hij de krachttoer van vrijdag in dezelfde mooie stijl uit gaat lopen. Scandic is een verschrikkelijk mooi paard met een best onderstel, ik vond hem alleen wat minder chique dan de paarden die ik net noemde.


Uhm, ik was er ook, ben ik dan de enige die de punten en etc van Florencio absoluut niet kon volgen ?

Vond dit een erg gewoon paard en een dekhengst al helemaal niet, veel te kort, weinig hengstuitdrukking. Verder vond ik de hengst slecht stappen + galopperen. En draf weinig afdruk naar boven....weinig spectaculair.

Scandic vond ik goed bewegen, paard draaft met veel kracht en souplesse, denk echter dat dit meer een sportpaard is als een dekhengst. Strekte trouwens vaak links meer dan rechts. Maar die waren er ook meer!

Special D, zeer mooi bewegen , klasse. Misschien iets meer door het lijf lopen. Doet scandic meer , maar dit is een klasse paard.

Sonique, gewoon paard.

Sir Sinclair , niet gezien.

Verder vond ik de Krack C x Ulft erg mooi qua silhouet en beweging, maar kwam er in de punten niet uit.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:49

Schoentje van bokt staat nog goed bij de 6-jarigen voor morgen de finale. Kan ze mooi een boktfeestje organiseren als ze kampioen wordt Tong uitsteken

Of niet schoentje ? Tong uitsteken

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 17:52

Franske schreef:
Of niet schoentje ? Tong uitsteken


Zal zich mentaal aan het voorbereiden zijn Haha!

Goh Franske, jammer voor je, maar toch fijn dat je paard naar je gevoel goed gesprongen heeft OK dan! .

Overigens ook fijn dat ik morgen bij de paarden tussen de hekjes i.p.v over de hekjes kan blijven kijken. Haha!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:07

Haha, je moet wel schoentje gaan supporteren eigenlijk he !!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:58

_Rick schreef:

Scandic vond ik goed bewegen, paard draaft met veel kracht en souplesse, denk echter dat dit meer een sportpaard is als een dekhengst.


Vond m ook erg goed maar ik vind het (nog) niet echt een vaderpaard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 00:16

Scandic vond ik beter dan Special D. Special D is indrukwekkend en liet zich goed zien, maar ik mis souplesse bij dat dier. Dat heeft Scandic wel, Scandic werd qua ruiter ook een stuk beter voorgesteld. Special D werd lichtelijk in elkaar getrokken en dan zeg ik dat vrij netjes! Vraag me af wanneer die stuk is.

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 01:16

Ik ben erg benieuwd naar de koriander x voltaire bij de 4-jarige dressuurpaarden...Die zit alleen in het eerste groepje om 9.00 en dan ben ik er denk ik nog niet (is ruim 2 uur rijden voor mij naar Ermelo)
En ik kom eigenlijk vooral voor de 4 en 5-jarige springpaarden, daarvan wil ik er een heel aantal zien lopen Knipoog

Als er dus iemand is de hem gezien heeft hoor ik het graag. Ik heb sinds twee weken ook een koriander x voltaire, alleen dan om mee te springen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 16:29

gomir schreef:
Ik ben erg benieuwd naar de koriander x voltaire bij de 4-jarige dressuurpaarden...Die zit alleen in het eerste groepje om 9.00 en dan ben ik er denk ik nog niet (is ruim 2 uur rijden voor mij naar Ermelo)
En ik kom eigenlijk vooral voor de 4 en 5-jarige springpaarden, daarvan wil ik er een heel aantal zien lopen Knipoog

Als er dus iemand is de hem gezien heeft hoor ik het graag. Ik heb sinds twee weken ook een koriander x voltaire, alleen dan om mee te springen Knipoog


Danoontje bedoel je? Leuk dier beetje lomp en groot maar vond het wel een sympatiek beestje met een heel mooi front.

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 23:03

Leuk om te horen. Ik heb hem net gemist, maar vond de punten niet tegenvallen tussen de dressuurcracks Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 23:13

Pipo schreef:
Scandic vond ik beter dan Special D. Special D is indrukwekkend en liet zich goed zien, maar ik mis souplesse bij dat dier. Dat heeft Scandic wel, Scandic werd qua ruiter ook een stuk beter voorgesteld. Special D werd lichtelijk in elkaar getrokken en dan zeg ik dat vrij netjes! Vraag me af wanneer die stuk is.


Dan heb je de zo nu en dan bijna telgang vast gemist. Vandaag bij de kampioenen van alle dagen kwam Special D weer opdraven. Alleen al de manier waarop hij tussen die hele kermis van veulens, tuigers etc zijn kop niet verliest, super!!! en blijven lopen OK dan!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:59

Citaat:
Special D is indrukwekkend en liet zich goed zien, maar ik mis souplesse bij dat dier


Verward Verward

Ik versta dan niet goed wat je begrijpt onder souplesse en schwung? Scandic is idd elastisch, maar dat is naar mijn mening wel iets dat je van Special ook kunt zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:31

sarabande"]
[quote="Pipo schreef:
Scandic vond ik beter dan Special D. Special D is indrukwekkend en liet zich goed zien, maar ik mis souplesse bij dat dier. Dat heeft Scandic wel, Scandic werd qua ruiter ook een stuk beter voorgesteld. Special D werd lichtelijk in elkaar getrokken en dan zeg ik dat vrij netjes! Vraag me af wanneer die stuk is.


Dan heb je de zo nu en dan bijna telgang vast gemist. Vandaag bij de kampioenen van alle dagen kwam Special D weer opdraven. Alleen al de manier waarop hij tussen die hele kermis van veulens, tuigers etc zijn kop niet verliest, super!!! en blijven lopen OK dan!
[/quote]

Nee die heb ik niet gemist, inderdaad gaat hij af en toe richting een telgang, maar de stap is enorm verbeterd vergeleken met hoe dat dier stapte.

Special d spreekt mij persoonlijk gewoon niet aan, het is een heel goed paard daar kan niemand omheen. Maar hij zet af in het achterbeen, hij draagt niet maar drukt zich op, en dat vind ik niet zo best, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.

Hij is inderdaad verschrikkelijk braaf.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 13:16

Franske schreef:
Haha, je moet wel schoentje gaan supporteren eigenlijk he !!


Ik heb geen supporters gezien!

Was ook niet echt de moeite op vrijdag. Ik mag dus net niet naar Lanaken, ik was 9e in het eindklessement bij de 6-jarige...

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:47

Dan heb ik je zien rijden Kan je nu wel weer voor me halen
Had alleen geen flauw idee wie je was toen ik heenging
(schoentje stond niet op de startlijst Tong uitsteken )

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:56

Het kwartje hoe je aan je boktnaam komt is nu trouwens ook ineens gevallen Bloos *LOL* Wist helemaal niet dat jij hier ook kwam

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 19:53

Haha!

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:09

Je lacht me toch niet uit hè franske Tong uitsteken
(ken ik jou toevallig ook van naam Verward of is die kans niet zo groot voor iemand uit de verste uithoek van het land Verward Anders komt dat kwartje wsl volgend jaar pas, tenzij je de hippiade wint in het Z Knipoog )

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:45

gomir schreef:

(schoentje stond niet op de startlijst Tong uitsteken )


nee? raar!! hahaha