Wie kent Ipsilon?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wie kent Ipsilon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:44

Hee!!

Ik ben op zoek naar info over de ruin Ipsilon. Ipsilon loopt als het goed is nog steeds op hoog niveau (springen) in Amerika. Hij heeft daarvoor op stal Abtswoude in Delft gestaan, maar ik ben op zoek naar mensen die nog meer info over hem hebben! Alleen serieze reacties!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:41

Ik ken een schimmelruin die zo heet, zou zo even de afstamming niet weten. Is in eigendom van een vrouw die bij mij op de rijvereniging rijdt en ook door haar in het springen wordt uitgebracht. Wild guess...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:28

Denk het eerlijk gezegd niet, Iepie is een vos, geloof ik. En hij springt in Amerika! Maar bedankt voor je reactie!

Panthera
Berichten: 35
Geregistreerd: 22-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:45

Bij de stal waar ik werk staat een ruin Ipsilon genaamd. Het is een bruine met witte aftekeningen.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:35

Wij hebben een pensionpaard op stal dat van de hengst ipsylon is, een donkere vosmerrie met bles + sokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:53

panthera, wat voor aftekeningen heeft ie? het lijkt me sterk dat ie zo snel uit amerika hierheen is, maar je weet maar nooit!
concorde, is die merrie van die ipsilon?

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:55

Jammer, ik dacht dat het een zoektocht was naar de merrie Ipsilon.......
Jammer!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:27

ik heb geen idee, weet alleen dat dr vader ipsilon heet, ze is een kwpner

Panthera
Berichten: 35
Geregistreerd: 22-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:29

Anique,
Ik zal morgen eens even voor je kijken want ik weet de aftekeningen helaas niet uit m'n hoofd. Hij heeft in elk geval een bles en een van de voorbenen probeert wit te zijn, dat wil zeggen die is gestekeld. Daarbij heeft ie even uit m'n hoofd gezegd nog hele witte aftekeningen op z'n andere drie benen. Als ik eraan denk weet je morgen meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:30

okee alvast bedankt!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:12

Misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat je het zo schrijft? En is het een KWPN'er?

Panthera
Berichten: 35
Geregistreerd: 22-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:46

Ik heb later dan beloofd gekeken, maar deze Ipsilon heeft links voor een witvoet, linksachter witbeen, rechtsvoor een stekelharig witbeen (dus met veel bruin en wit door elkaar, lijkt net of dat het been grijs is) en rechtsachter een witte sok. Daarbij heeft hij op zijn hoofd een smalle bles die aan de bovenkant wat breder is. Dit is alles wat ik zo weet. Ik hoop dat je hieruit kunt afleiden of dit de Ipsilon is die jij bedoelt of dat het een naamgenoot van hem is.