wie heeft er ook een pony van Orchid's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

wie heeft er ook een pony van Orchid's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 00:01

Van de week heb ik een paardje uitgezocht op paardenmelkerij Orchid's.
Echt een leukerd.
Ik was er al eens een keer geweest met Bonnigje toen zij ging kijken voor een merrie(is uiteindelijk Powell geworden).
Zoveel keus.
Na wat paardjes te hebben bekeken maar niks gevonden ben ik toch maar naar de paardenmelkerij gegaan (op aanwijzing van Bonnigje)en daar vond ik wel een leuke.
Een leuke bruine hengst van 2 jaar oud. Lovers
Nu ben ik eigenlijk best wel nieuwsgierig wie er ook een pony heeft gekocht daar?
Of tenminste een pony heeft met Orchid's voor zijn naam?
Vertel vertel,en natuurlijk het liefst met fototje!


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 15:33

De eerlijkheid is hier duidelijk aanwezig en dat is iets wat niet bij elke verkoper aanwezig is hoor!(zoals ik vorige week had ervaren zie nieuw onderwerp)
Tja de stallen zijn natuurlijk zo vies ook al is hij helemaal schoon gemaakt,wat wil je ook met zoveel paarden die poepen.Echt utgebreid poetsen kan ook niet want het zijn er zoveel.Natuurlijk is er een dierenarts en hoefsmit maar niet voor elk paard apart,dat kan ook niet want dat kost handen vol geld.
Het enige nadeel aan de paardjes is dat als je er een hebt gekocht dat je dan effe een toileteer beurtje moet beginnen omdat de paarden elkaars manen en staart onderhanden nemen.Nou das toch niet zoveel moeite.Het is zelfs leuk om je paard heel mooi te maken.
Ik vind het er juist heel geweldig.Je wordt vriendelijk geholpen en wordt eerlijk verteld en dus niks achter gehouden.Heb je een paardje uitgekozen,dan wordt deze helemaal nagekeken en mocht hij/zij iets mankeren dan mag je een ander uitzoeken.Dat de paarden er niet helemaal glimmend uitzien moet je maar even doorheen kijken,want dat is gewoon omdat ze in een kudde staan.
Het fijn is dat je zoveel paarden hebt om uit te kiezen dat je helemaal kan vallen op het uiterlijk en daarna volgt de uitleg die bij het paardje hoort.Je kan zoveel vragen als je wilt en er wordt echt heel eerlijk geantwoord.Wat wil je nog meer.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 21:02

Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn,Wie nog meer?
Foto's?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 12:37

Ohh geheimpje dan,blijft tussen ons hoor,
Ik heb er al best veel tegengekomen in de startlijsten op wedstrijden.
Overal hoor je wat een leukerds het zijn.
En ik ben natuurlijk weer nieuwsgierig naar foto's he!
En bonnig morgen krijg je hem live te zien.Marellii(zo heet ie echt hoor).Spannend,ben al zenuwpezig!
See you.


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 21:17

Ja dat vind ik ook.Ik vind het niet zo erg hoor,maar zoals bij powell was wel wat veel he?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 10:29

Nou de mijne is er inmiddels.Het is een donkerbruine van Milton van Mischaz en zijn moeder het Amber.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 20:29

Die moet ik natuurlijk eerst nog effe maken,maar dan komen ze!
Ondertussen blijf ik nieuwsgierig naar alle andere orchid's pony's van jullie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers