Nakomelingen van de merrie willemina (V. Octrooi)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marcs
Berichten: 254
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: rossum (ov)

Nakomelingen van de merrie willemina (V. Octrooi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 00:52

Hoi, weet iemand ook waar een nakomeling van de merrie willemina staat (wij hebben er 15 veulens mee gefokt), ik wil graag weten wat deze in de sport hebben gedaan, of waar ze nu zijn.

Het is een KWPN merrie, maar bij het KWPN krijg ik geen, of weinig informatie

zou je me a.u.b. willen mailen
schautom@worldonline.nl

alvast bedankt!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 00:54

KWPN moet alle nakomelingen zo kunnen uitdraaien...
Met dat lijstje kan je naar de KNHS en die kunnen je zo vertellen of en hoe ze in de sport gelopen hebben.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 16:44

Als je het KWPN belt laat je niet afschepen met ''dat kunnen wij niet''. HEb ik wel vaker gehoord en bij andere kon het opeens wel.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:03

Nee, hoor, hoort echt geen probleem te zijn als alle veulens staan geregistreerd. Als jij er om vraagt krijg jij (hoor jij te krijgen) een uitdraai van de afstammelingen van de merrie met hun prestaties.

marcs
Berichten: 254
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: rossum (ov)

nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 19:06

Het KWPN geeft geen adressen, en als het paard geexporteerd is naar het buitenland geven ze dat ook niet aan, hoe moet ik dan te weten komen waar, of in welk land zo'n paard staat.

v.b. laatst veulen, Nike (indoctro x octrooi) geexporteerd naar duitsland, heeft daar S-parcouren gelopen, toen naar zweden, heeft zich geklassificeerd voor 5 jarige hengsten in lanaken, maar niks geen info daarover van het KWPN!!

ander veulen: Kasper (boreas x octrooi), heeft in nederland D + 2 punten, dit wordt wel door het KWPN aangegeven, maar ze zeggen niet wie de huidige eigenaar is, je kunt zelfs geen telefoonnummer krijgen

nog 'n veulen: marco (hollywood x octrooi), loopt nu M in zwitserland, ook niks geen info van het KWPN.

Maar, nu komt het, als je de veulenpapieren te laat opstuurd, dan moet je ongeveer 580 gulden betalen om dit paard nog bij het KWPN geregistreerd te krijgen, ongeveer 80 gulden voor DNA onderzoek, en ongeveer 500 gulden 'administratie kosten' voor het KWPN, hoe ze geld moeten vangen, dat weten ze wel.

goed, dat was mijn stukje frustratie, maar nu weet ik nog niet waar die veulens allemaal gebleven zijn, 2 heb ik er zelf nog, en van 3 weet ik het nu, maar dan blijven er nog 10 over (1 hiervan is een nrps-er, nachtwacht x octrooi), de rest is allemaal KWPN