Lucky Boy??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 12:22

Luck Boy is in 1984 overleden, aan KI werd toen nog niet echt gedaan. Sperma zal er van hem niet meer zijn, ik denk niet dat dat zo lang goed blijft in de diepvries Haha!


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 13:24

flettie schreef:
Een jaar later bleek dat ie hoefkatrolontsteking had in beide voorbenen (gaat een gerucht dat dit ook van Lucky Boy afkomt maar dat weet je natuurlijk nooit zeker, kan ook van Jungherr ofzo afkomen of van moederskant), ze hebben 'm laten operen en daarna heeft ze gewoon nooit meer met hem gesprongen. Helaas hebben ze 'm alsnog dit voorjaar in moeten laten slapen omdat de hoefkatrolontsteking weer terug was gekomen


???????? laten opereren??????aan hoefkatrolontsteking???????
Je bedoelt dat ze de zenuw hebben doorgesneden, waarmee de hoefkatrolontsteking dus echt niet weg is, maar hij alleen maar geen pijn meer heeft in de voet (helemaal geen gevoel trouwens Boos! ) Een achterhaalde en naar het paard toe bijna misdadige operatie. Het verval in de voet gaat gewoon verder, alleen voelt hij het niet.
Vaak groeit inderdaad de zenuw weer aan, binnen een paar jaar, en ben je nog verder terug dan bij af.......

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 17:49

cicero schreef:
ja ik weet wel dat het erfelijk is maar om nou meteen een hengst aan te weizen.
ik heb een uniform gehad met 5en op alle 4 de benen ik weet zeker dat dit niet door de ouders is gekomen.
want paarden kunnen ook op jonge leeftijd gewoon verrot gereden zijn


Ik ben benieuwd waarvoor dit paard 5en kreeg?????? De officiele klassering van het botwerk gaat van 0, via 1, 2, 3, tot maximaal een 4!!!!

Had hij misschien een 5 voor zijn gangen Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 12:58

Misschien dat Van Muiswinkel het overdrachtelijk heeft bedoeld om het zo te zeggen, maar het is geen officiele klassering.
En een paard met een keuringsrapport met allemaal nullen????????????Terwijl ze niet eens een dekhengst kunnen vinden met allemaal nullen???? Sorry hoor........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vossenhol en 53 bezoekers