Wellborn, de vader van Shiwabelle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 12:06

Nou, het zou mijn keuze niet zijn...
Hij lijkt mij op deze foto overbouwt toe, met een bokbenige stand, stijl schouder, en door die overdreven nek lijkt hij nog klein ook...
Wel een mooie achterhand en stand vh achterbeen.
Koppie lijkt ook leuk.
Die manenkam vinden sommigen om van te kwijlen, ik vind het hier echter 'too much'.... Duitse hengstenhouders adverteren wel heel veel met dit soort kappen op de hals...
Is dit een hengst uit een duits stamboek?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?



Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 09:07

Kijk nog eens...
Het is niet erg groot, maar toch, die schoft is niet hoger dan de kont.
Dit paard was toch een stuk mooier geweest als de voorhand meer front zou maken (dus langer voorbeen, meer schouder en meer hoogte). Misschien lijkt hij overbouwt vanwege zijn gezonken middenstuk, maar toch, in mijn ogen zit er gewoon iets niet helemaal toppie...
Vandaar, mijn keuze zou het niet zijn. Maar gelukkig is dat een kwestie van smaak.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:59

gutte gutte gut..
De vraag was; wat vind je ervan...en ik geef gewoon antwoord op die vraag....
Het was toch geen wedstrijd of ik het goed of fout heb gezien. En nogmaals, ik vind het nog steeds.
Ik zei; door die hals LIJKT hij klein. Waarmee dus niet gezegd is of hij werkelijk klein is of niet.
En hij lijkt op deze foto overbouwt, VIND ik. En het hoogste punt van de schoft...tja, ik heb inderdaad wat moeite om dat te vinden, ik zie voral een veel te opgezwollen nek...
Maar toch, op de foto lijken de achterbenen langer en de croupe hoger, VIND ik. Ik VIND schouder en voorbeen niet bij de rest van het paard passen, het stoort mijn beeld. Dus IK zou de hengst niet gebruiken.

Ik ken de hengst verder HELEMAAL niet, dus baseer mijn mening echt louter en alleen op wat er hier op de foto te zien is. Dat was volgens mij ook de eerste vraag van Parouscha. Als jullie dat anders zien, is dat mij prima...

Misschien ben ik wel scheel hoor, dat sluit ik niet uit. Maar ik kijk bepaald niet door een roze bril...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 49 bezoekers