Mijn Gribaldi definitief niet naar de keuring.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 49168
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 12:35

parnassia schreef:
HA! Wat leuk! Die van Norel is een supervent! Kan het zo leuk brengen, hij is vorig bij ons op fokvereniging geweest voor een praatje, daar begon hij onder andere over half nederland dat als kippen zonder kop naar een mooie zwarte hengst liep, die niet eens in staat was om aan een touwtje een hoek in draf door te komen. En dan erachter aan zeggen: Nee, ik noem geen namen....

Dat aan een touwtje laten draven op de keuring is trouwens nog een favoriet onderwerp van hem. Volgens hem kan je met vrij bewegen het achterbeengebruik lang zo goed niet beoordelen als aan de hand. Zit wel wat in vind ik.


Kan mij het schelen hoe een paard aan een touwtje kan lopen??? Het gaat mij erom wat hij onder het zadel doet en hoe hij zich laat bewerken...Ik ken zat paarden die zich aan touwtje mega laten zien en zodra je erop gaat zitten is er niks meer van over...En andersom komt ook voor. Vaak paarden die er dus in de 1 bez. van het kwpn uitgaan (aan de hand, harde bodem) en die superfijne paarden blijken onder het zadel met veel talent.

Maar effe ontopic: Het is altijd goed om een deskundig iemand er naar te laten kijken. Scheelt jou weer een hoop kosten enz. En het is goed dat je gewoon eerlijk blijft tegen jezelf...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 49168
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 12:41

Daar geef ik je wel gelijk in Troef...

Gribaldi heeft merries nodig waar het sterke gebruik van het achterbeen in zit. Zoals Ferro bijv. Daar heb ik goede uit gezien hoor.

Ik ken ook Gribaldi x Michelangelo die hetzelfde probleem had.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 81 bezoekers