Sportprestaties paard niet KWPN maar Trakehner

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Sportprestaties paard niet KWPN maar Trakehner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 13:35

Weet één van jullie hoe je er achter kan komen wat de sportprestaties zijn van een paard wat in het Trakehnerstamboek ingeschreven staat?

Er is mij verteld dat dit paard in Duitsland parcoursen gesprongen heeft, nu zou ik graag achterhalen op welk niveau dit paard gesprongen heeft en wat verder de historie van dit paard is.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:03

Nou ik probeer achter de gegevens te komen van de moeder van mijn verzorgpaard, omdat we een beter beeld willen hebben van haar fok waarde, nou zegt dit niet alles maar goed.
Deze merrie is Holsteins gefokt, en op het stamboek papier stond er een levensnummer bij en een stam nummer.
Nu heb ik een kopie gemaakt van het stamboekpapier en een brief geschreven met mijn vragen en dat opgestuurd naar het Holsteiner stamboek in Elmshorn.

De vraag die nu nog rest is of ik ook antwoordt krijg, maar dit is het proberen waard!!!!
Om een brief te schrijven naar het trakhener stamboek met jou vragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:24

Volgens mij hebben Manon 2 en Fitzroy dit ook uitgezocht voor hun Duitse paarden. Stuur hen eens een PB, misschien hebben ze tips voor je!

Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 16:26

Bedankt voor de tip!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:01

Lijkt mij geen probleem. Je neemt dus zoals hier boven is gezegd contact op met het betreffende stamboek.
Zij zullen je zo alle informatie over een paard toe sturen, ook in Duitsland.
Ik heb nog adressen, mocht je die zelf niet hebben.