Ik heb foto's en info over een heleboel hengsten..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Ik heb foto's en info over een heleboel hengsten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 21:39

sorry geen lijst meer met de hengsten
Laatst bijgewerkt door koetje op 19-08-02 15:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 03:14

jij bent zeker ander half uur bezig geweest met al die namen op te schrijven.
ik moet eerlijk zeggen ik heb ze niet allemaal geleze

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 08:42

jee wat een lijst inderdaad.
die is zeker een poos bezig geweest.
heb je een mailtje gestuurd inmiddels dus ik zie wel waneer ik antw krijg.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 12:10

jah ik zag het net dat je me een mail hebt gestuurd, ik heb de foto's verzonden, zijn ze aangekomen??

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 12:54

ik heb je gemaild maar nog geen antwoord terug.
ik wil graag foto's van Sturm

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 13:09

Misschien handig om ze op alfabetische volgorde neer te zetten!
Enne het zijn foto's van, en niet foto's over...En het is heel erg, en niet heel er.

Enne ik wil je er even op wijzen, dat in elk geval op de foto's van het boekje van van de Lageweg, copyright zit. Die foto's zijn namelijk allemaal door bekende fotografen gemaakt... En hoe ik nou weet dat jij die foto's van de VDL hengsten uit het boekje hebt, dat mag je zelf uitzoeken...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 13:29

ik heb trouwensn og een foto van farn voor je... ik pb hem hopelijk vandaag nog en anders maandag of dinsdag.. want mailen ging niet! Lachen

paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 11:24

ik wil graag een foto van sit this one out en anydale nico. isschien dat je ook nog iets van zandigo hebt? stuur naar dvbergen@hotmail.com
bvd!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 12:40

Heb je foto's van Silverlea Spotlight? (NF) Ben ik benieuwd naar.. Voorderest heb ik al foto's van ongeveer heel camil's stamboom.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 13:52

wat een bemoeial ben jij zeg vanda's!! ik heb ook info dus klopt het wel met OVER die hensgten en niet VAN, lekker boeien ofniet dan!! EN niet ER dat staat er niet en staat gewoon niet ERG! en wat maakt dat uit, wij hebben een computer die niet meer zo snel is, dus als je te snel typt slaat ie af en toe wel eens een letter over!
en je hoeft me er helemaal niet op te wijzen dat er copyright op zit, die foto's kan je overal vinden en iedereen mag zo'n boekje aanvragen!! En heel toevallig heb ik geen foto's uit het boekje van VDL stud, want dat boekje heb ik niet!! dus je banketstaaf, en die antwoorden van hoe ik dat weet mag je zelf uitzoeken slaat ook nergens op. En er staat duidelijk bij dat ze niet op alfabetische volgorde staan, dus je moet zelf ff zoeken, ik ben er een half uur als het niet langer is mee bezig geweest en ik ga ze echt niet overnieuw opzetten hoor, maar als jij je aanbiedt, ik hou je niet tegen hoor!!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 13:54

ik zal ff voor je kijken nathalie en paardje. ik email of pb jullie wel even.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 13:55

hey nathalie, die foto van farn is welkom hoor, een van onze paarden heeft hem ook in zijn afstamming staan.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 14:00

hoe kom jij aan foto's van mijn hengsten?????

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 14:30

JOUW HENGSTEN????? NOU WELKE ZIJN JOUW HENGSTEN DAN????

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 14:36

o ik zie het al, beaucandan brendan en oosterbroek yago he??? nouw heel simpel, wij hebben ook een new forest pony , met stamboom en daarin oosterbroek yago, en wij zijn lid van new forest stamboek en krijgen dus ook het forest club blad.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 14:36

Nounou niet zon grote bek tegen Liberty hoor! Ze heeft wel gelijk!!!!
Beaucandan Brendan en Oosterbroek Yago die in je lijst staan zijn van Liberty!! (Stal Sintels)
Denk dat de meeste hengstenhouders er niet blij mee zijn dat jij zo even iedereen foto's doorstuurt!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 14:55

Dat maakt toch helamaal niet uit, of ik daarvan foto's doorstuur, jij zou toch ook wel benieuwd zijn naar de vaders/opa's van je paard/pony???
En wat maakt het uit dat beaucandan brandan en oosterbroek yago van liberty zijn?? het zijn goedgekeurde nf dekhengsten dus iedereen komt die foto's wel eens tegen he?? Er zijn zoveel site's met databases waar je hengsten en merries kan zoeken, en denk je dat elke hengstenhouder of fokker weet dat hun hengst of merrie erop staat?? En ik heb geen grote bek tegen liberty hoor! Als er iemand van zijn of haarpaard/pony's afstamming een foto van een hengst of merrie stuurt, mag ik ze heus wel een foto'tje sturen, maar ik had ook al iemand die had de hele lijst die ik geplaast heb gekopieerd en gevraagd of ze van allemaal een foto mocht , jah zo ben ik nog wel even bezig, en ik denk vast niet dat ze zoveel paarden heeft dat ze alle afstammingen die er staan bij elkaar heeft, dus zo doe ik het niet, maar heb veel mailtjes van manesen die van hun pony of paard hengsten zoeken die op de papieren staan, nou dat doe ik dan.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 15:04

?Zou jij het leuk vinden als iemand allemaal foto's van jou pony doorstuurt?

Ik niet, en dacht je dat fotografen speciaal daarvoor aan fotograferen?
Dacht het dus ook niet!

En niet té jaloers uitvallen op liberty hé?
Het zijn gewoon hun hengsten, en ookal wil een ander ze zien, dan zoeken ze het maar op bij google oid en dan kom je vanzelf wel op een site met foto's

Als je toesteming vraagt aan de eigenaar v/d foto, dan kun je dit indd wel doen. Maar jij doet dat dus niet..

Ikzelf heb een Tinkersite, waarvan in het fotoalbum ook erg veel Tinkerhengsten instaan.
En soms is er ook een maand een soort van thema, over een Tinkerstal.
Dacht je dat ik ook zomaar ga typen war deze mensen wonen, en wat het dekgeld enz is en een beetje foto's ga jatten?
Nee, ik heb toestemming gevraagd.
En zelfs de buitenlandse hengsten, staan er bij.
Maar dankzij mijn broer, kan ik ook aan hun toestemming vragen.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 15:47

JONGE JONGE HEY WAAROM BESTAAT DAN IN GODSNAAM DIT FORUM??? HIER STAAN ALLEMACHTIG VEEL FOTO"S OP VAN HENGSTEN< EN OMDAT IK EEN HELE LIJST HEB GEPLAATST MAG DAT NIET VAAG HEEL VAAG< MAARJAH DAT MOETEN JULLIE MAAR ZELF WETEN DAT GELUL< WNAT IK KAP ERMEE ALS HET ZO GAAT> SORRY VOOR DE MENSEN DIE GRAAG EEN FOTO HADDEN ONTVANGEN> EN TINKERLOVER VOLGENS MIJ BEN JIJ DEGENE DIE JALOERS IS OP LIBERTY< WANT WAAROM ZOU IK JALOERS ZIJN< ALLEEN OMDAT IK TOEVALLIG EEN FOTO VAN EEN VAN HAAR HENGSTEN HEB? WHAHAH !!
NOU DOEI

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 15:51

koetje schreef:
JONGE JONGE HEY WAAROM BESTAAT DAN IN GODSNAAM DIT FORUM??? HIER STAAN ALLEMACHTIG VEEL FOTO"S OP VAN HENGSTEN< EN OMDAT IK EEN HELE LIJST HEB GEPLAATST MAG DAT NIET VAAG HEEL VAAG< MAARJAH DAT MOETEN JULLIE MAAR ZELF WETEN DAT GELUL< WNAT IK KAP ERMEE ALS HET ZO GAAT> SORRY VOOR DE MENSEN DIE GRAAG EEN FOTO HADDEN ONTVANGEN> EN TINKERLOVER VOLGENS MIJ BEN JIJ DEGENE DIE JALOERS IS OP LIBERTY< WANT WAAROM ZOU IK JALOERS ZIJN< ALLEEN OMDAT IK TOEVALLIG EEN FOTO VAN EEN VAN HAAR HENGSTEN HEB? WHAHAH !!
NOU DOEI


Ik denk dat jij niet lang meer op dit forum kunt komen.
Ik ben helemaal niet jaloers, ik denk dat jij dat eerder bent. Jij hebt foto's van hengsten die niet van je zijn. Als ze die willen zien dan zoeken ze die zelf maar op!

jaloers?


Citaat:
JOUW HENGSTEN????? NOU WELKE ZIJN JOUW HENGSTEN DAN????


neeh dat ziet er niet jaloers uit Haha!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 17:38

WHAHAH MENS LAAT ME NIET LACHEN MAN, IK BEN ZEKER NIET JALOERS OP IEMAND DIE EEN HENGST HEEFT HOOR, IK VINDT HET GEWOON LEUK OM DIE HENGSTEN TE KENNEN, EN DAT TE DELEN MET ANDEREN JA IS DAT NIET GENOEG???? IK BEN NIET SNEL JALOERS!! WAT BOEIT DAT DAT IK FOTO'S HEB VAN HENGSTEN DIE NIET VAN MIJ ZIJN, IEDEREEN KAN AAN DIE FOTO'S KOMEN HOOR, IEDEREEN KAN BIJ EEN HENSGTENHOUDERIJ EEN BOEKJE AANVRAGEN VOOR HET GEVAL JE ZO DOM WAS EN DIT NIET KON BEDENKEN!!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 17:42

DIT FORUM IS ER TOCH OOK VOOR OM AAN INFO EN FOTO'S OVER VERSCHILLNDE HENGSTEN TE KOMEN?? NOU DAN, EN ALLEEN OMDAT IK ALLES TEGLIJK IN EEN LANGE LIJST HEBT GEZET IS DAT FOUT?? OKE IK ZAL IN HET VERVOLG ALLES APART ZETTEN, DAN HEB JE LEKKER VEEL ONDERWERPEN ACHTER ELKAAR NOU DAT IS LEUK ALS ER INEENS ZOVEEL BIJSTAAN KAN JE STEEDS HEEL VEEL PAGINA'S VERDER DAT IS IRI. EN GA NIET ZEGGEN DAT DIE CAPS-LOCK UITMOET WANT DAAR ZIJN DE MENINGEN OOK OVER VERDEELD, IK VINDT DAT FIJN LEZEN!! EN IK HOOP DAT ZE JOU ER DAN OOK MAAR METEEN AFGOOIEN VAN BOKT!!!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 17:50

Wat denk je nou doos!! Dat mensen zelf geen foto's van hun favo hengst kunnen opzoeken. Die hoef jij ze echt niet aanbieden, als iemand een foto zoekt en die niet kan vinden, stellen ze wel een vraag hier!!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 18:09

JA DAT KOMT OP HET ZELFDE NEER TOCH OFNIETDAN!!!!!!! DAN KOMEN ZE NOG AAN FOTO'S WAARVAN EEN HENSGTENHOUDER NIET WEET DAT ZE DIE FOTO'S HEBBEN, IK MAG ZE NIET UITWISSELEN EN EEN ANDER WEL. ACHJAH ER ZIJN VAN DIE DOMME MENSEN DIE DAT NIET KUNNEN SNAPPEN HE VANDA'S. OKE IK DOE HET WEL IK VRAAG DE HELE STAMBOOM VAN AL ONZE PAARDEN ALLEMAAL IN EEN VERSCHILLEND ONDERWERP ZO GOED DAN TRUT!!!!!!!!!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:35

heb jij een Yago dan???? Leuk zeg!!

Maare wil je die foto's niet doormailen aan mensen, ik weet veel meer over mijn hengsten dan jou! Tong uitsteken

Enne niet schelden Lips are sealed