Joepie! Volgend jaar Jamey naar de hengst...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:01

In Noord-Holland zijn er niet zo veel hoor *LOL* maar ik zal het hengstenboek even nakijken voor je. Het NRPS heeft niet zo heel veel E-pony's, ben zelf voor Sergi van Vreeburgh gevallen(1.50)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:11

Hoe groot is Jamey trouwens Verward Je kunt ook een D-pony kiezen, Emir hier in de buurt geeft een erg leuk exterieur en fijne bewegingen door Haha! (is eduard(v. El beauty) x Baccarat ox, 1.47, vos)
Ik ken meerdere nakomelingen van hem(o.a. drie driejarigen) en ze zijn eigenlijk allemaal wel leuk en goed in de bewegingen en het karakter *LOL* Je kan altijd eens komen kijken als je wil Haha! Het veulenkampioen van dit jaar (NRPS, NH) was trouwens ook een Emir *LOL* Erg leuk dier Lovers

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:41

Emir staat in St. Maarten(NH) en komt volgens mij ook aan huis. Toen in ieder geval wel, maar dat ging om drie merries Haha! Een jongen bij ons op stal heeft hem nog een tijdje getraind, maar die was niet zo heel lief voor hem(zacht uitgedrukt) en is toen van de manege verwijderd...Emir kan trouwens wel onwijs lopen en zijn meeste nakomelingen ook *LOL* (er zitten ook wel wat predikaten in vader en moederlijn, maar dat ga ik niet allemaal overtypen...kom gerust eens langs Haha! ) Hij heeft trouwens 62,5 % arabisch bloed.

El Beauty staat in Someren-Heide, waar dat ook ligt Verward Edgar staat in Middenbeemster, maar die is maar 1.41. Dat is een Elegant(v. Eduard) x bleu boy's nieuwmoed. 53,9 % arabisch bloed.
baccarav van de Corijon is ook een fijne hengst. Staat in 't Zand of Barsingerhorn(weet niet op welke stal Manuela hem nu heeft, iig in de kop van Noord-holland). Baccarat ox x Claverdon Apollo. 1.47, 75 % arabisch bloed. Trouwens een hengst met een heel fijn karakter, ken hem persoonlijk.
Van de NRPS goedgekeurde arabisch volbloeden staan Dosator, Lobeke en Gomel nog in de buurt(eerste twee amsterdam, gomel op de kossack stud in zuidoostbeemster) (1.57, 1.52 en 1.56m en vos, schimmel, vos(op volgorde, ik hoop dat je het snapt *LOL* ))

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:46

Ik heb trouwens geen scanner, maar als je eens in de buurt van Den helder komt pb je maar *LOL* Kun je plaatjes komen kijken in mijn hengstenboek en dan wil ik die Emir's ook wel even laten zien Haha!

Ik zou trouwens een D-pony hengst kiezen als ik jou was. Dan fok je waarschijnlijk een D en die zijn gewilder dan E's *LOL* ZEker als je het veulen wilt verkopen(kost wel bijna altijd meer dan het opbrengt...).

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 13:11

Ik vind Lobeke in de cross super, maar in de dressuur toch net iets minder *LOL* Maar wel een erg leuke hengst en goed in het karakter Haha! (in het hengstenboek van het NRPS staat trouwens Amsterdam als dekstation)

Azmiraff staat een heel eind uit de buurt voor Jamylover...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers