Haf keuring 2e premie, gelijk een meeting!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Haf keuring 2e premie, gelijk een meeting!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 21:35

Nou vandaag was de Haflinger keuring in Gorredijk er, wat een aanloop hebben we moeten nemen.
Die staart wilde echt niet wit worden bleef maar geel aan de onderkant, wel achter gekomen dat talkpoeder heel erg goed helpt!!
Ben nu wel heel erg Gaaaap zit hier echt bijna te Slapen Dromen maar vooruit, littleroosie moet het verslag maar verder bijvullen met wat ik vergeet te zeggen Haha!
om stipt 9 uur waren we er, nadat we al om half 8 op de manege bezig waren met alles klaar zetten, en heb ik mijn binkie aangemeld en het startnummer opgehaald nr 83 had Woestein.
daarna natuurlijk ook wel wat stressen maarja dat hoort erbij.
eindelijk mochten we, ff vantevoren gelongeerd, komen....hij was een Schijnheilig tje echt heel braaf, uiteindelijk een 2e premie behaald en dat vindt ik goed hij was zooooo braaf....
daarna nog even op de trailer gezet om te gaan shoppen bij het winkeltje van Dekema om daarna voor te gaan berijden voor het bestgaand.
tijdje los gereden, en hij ging echt super!!, om daarna de concurentie te gaan bezichtigen. Knipoog
De meeste reden wel netjes en waren braaf, toen moest groep 2 en daar zaten Toppertje en ik in hij deed het heel erg goed en sprong netjes in de goede galop aan, was echt tevreden over hem want 3 jaar is tenslotte nog maar 3 jaar. Pling
Mochten niet overrijden maar dat komt nog wel een keer, de beloning voor ons was in volle galop richting trailer met lange teugels!!
Woestein vond dat heerlijk. Haha! ..ik ook hoor...
We hebben ook 2 dames ontmoet van hierzo: Minkieboy en judibo met Donja wat een leuk beesie moeten trouwens zelf maar ff ook een verslagje schrijven!!
Was echt leuk!!Zodra de foto's klaar zijn zet ik ze natuurlijk gelijk hier neer, heb gewoon een fototoestel dus kan ze niet downloaden dus dat wordt nog ff een weekje wachten *LOL*
Maar dit was mijn verslagje voor nu en zodra er iets weer te binnen schiet dan zet ik het wel neer!
(of 1 van de anderen)

Oja hij is ook nog gechipt.

Groetjes Angenita

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:33

Nou kan niet echt iets zien dat je vergeten bent Knipoog

Ik moet zeggen vond het een zeer geslaagde dag en vond het erg leuk dat ik mee was. Woestein was echt zo koel in ze kop, super.

En de meeting natuurlijk Haha!
Donja was echt een plaatje, en dat hebben we gemerkt ook Knipoog
Jubido en Minkieboy hebben foto's met de gigi gemaakt dus hopenlijk zijn die hier snel op bokt te zien.

Groetjes Roos.

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 18:54

Hahahaha Haha! , wat hebben jullien nog laat achter die comp gezeten, toen lag ik allang te Slapen Dromen ..... Ik heb echt een paar mooie foto's en zal de mensen er hier maar eens mee gaan doodgooien Schijnheilig ..... Een paar foto's van Woestein zijn echt supermooi geworden trouwens Kwijl , wat een plaatje is dat, ik zal ze zo bij In the Picture zetten. Als je ze wilt bijbestellen, moet je dat maar ff pben of e-mailen.
Trouwens ik snap niet dat jullie niet mochten overrijden, maar dat wist je al......

Groetjes Judith Party!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:15

Ik had je gisteravond al gefeliciteerd, mooi dat hij zo braaf was!
Vond het erg jammer dat ik niet kon komen maar misschien volgende keer beter Lachen

Wat voor premie had Donja??


Kuss Maaike

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:14

Donja had een 1e premie, de foto's van Woestein en Donja staan bij ITP!