Learn by heart XX bij mijn merrie? En info??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:33

Ik zou voor Roven xx gaan: dat viond ik een kwalitatief véél betere hengst: wel een volbloed met ook renprestaties, maar zonder de 'nadelen' van een volbloed: Roven is rijtypisch gebouwd en heeft naast springkwaliteiten hele goede gangen!!! Is ook veel waard!!



Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:29

Verward Wat is het grote voordeel van natuurlijk dekken? Dat is hardstikke onhygienisch!!! + geprepareerd sperma is veel zuiverder! Als je maar vers gebruikt!!

Learn by Heart is absoluut en mooi beest, maar hij is er ook niet voor niets bij het KWPN nooit ingekomen!!! Roven heeft voor een volbloed erg goede cijfers voor zijn gangen: 7.5 voor stap, 7 voor draf en 8 voor galop: dat halen de meeste springgefokte hengsten niet eens...! + dan nog 8.5 voor afdruk, 8 voor techniek en vermogen en 8.5 voor aanleg! Hij heeft een rencarriere gehad en vervolgens 1.40-1.40 parcoursen gesprongen...

Ik zou er nog maar eens een nachtje over slapen...!!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:52

Heb je aandelen in die hengst ofzo?

Fokken is gokken...ja op deze manier wel ja! En het KWPN is een kwalitatief hoogstaand stamboek, die deze hengst kwalitatief niet goed genoeg, dát bedoelde ik er mee te zeggen. En 'zij heeft daar haar redenen voor' .... ja maar misschien zijn dat geen goede redenen. Die vraag van Lot vond ik wel relevant hierzo.

Maar ja, volg je hart maar en ga gokken ipv fokken. Why should I care..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers