Vrijdag weer naar ons veulen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Vrijdag weer naar ons veulen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 21:49

Das wel jammer hoor, dat ie zo ver weg staat. Heeft je merrie een veulen, dan kan je er de hele dag naar staren. Maar onze hengst heeft een veulen gekregen en de merrie staat niet bepaald om de hoek, maar ruim 2,5 uur rijden hiervandaan!
Hij was 2 dagen toen we hem voor het eerst zagen en inmiddels is ie bijna een maand....benieuwd hoe die veranderd is!
Ik hoop dat ik eindelijk eens de foto's hier op bokt kan krijgen, van onze Salvador.

Groetjes Suzanne

Anoniem

Re: Vrijdag weer naar ons veulen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:06

suzanne schreef:
Das wel jammer hoor, dat ie zo ver weg staat. Heeft je merrie een veulen, dan kan je er de hele dag naar staren. Maar onze hengst heeft een veulen gekregen en de merrie staat niet bepaald om de hoek, maar ruim 2,5 uur rijden hiervandaan!



Maar onze hengst heeft een veulen gekregen Verward

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:10

Een merrie heeft een veulen gekregen van hun hengst...'
Even logisch nadenken misschien!?! Lips are sealed

Maarre wel foto's maken hoor!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 22:11

Oke dan.....wij hebben onze goedgekeurde PRE hengst een goedgekeurde PRE merrie laten dekken. Wij hebben onze hengst natuurlijk gewoon thuis staan en de merrie staat bij de fokker. Het veulen is van ons.

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:30

leuk joh een mini imi, jammer dat ie zo ver weg staat.
we wachte op foto's !!!!
toedeledoki
gillian

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 17:11

Ik heb foto;s en het is inderdaad een mini imi. Vorige keer herkenden we nog niks, maar nu toch wel wat. De fokker had al gezegd dat de gangen van Imi erin zitten, maar ik had zoiets van....bij een veulen van 2 dagen oud?
Van de week trok Salvador een sprintje en verdraaid......hij draaft al heel mooi. Goed ruim, met wat knieactie en zonder maaien!!! En hij stapt heel ruim, bijna over zelfs. Dat is voor een PRE niet bepaald vanzelfsprekend! Hij is trouwens een stuk mooier dan de vorige keer. Ik kan niet wachten tot ie thuis komt, maar dat duurt nog wel even, wsch pas volgend voorjaar.


Ik heb foto''s ,, maar hoe krijg je die hierop?
Groetjes Suzanne