Zwarte arabier hengst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 23:01

Madalleen-Madheen!! http//:www.gestuet-rothenberg.de Echt een schitterende zwarte Arab. Waarvoor zoek je er een? Voor een dekking? Verder kan ik het niet laten om Simeon Sadik op te noemen...Mijn favo zwartje Lovers .

Madalleen Madheen
Afbeelding

Simeon Sadik
Afbeelding

Dreamcatcher
Afbeelding

Simeon Sadik is trouwens niet inzetbaar voor dekkingen...

Galactica Wadim X Gemini


Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 19:59

Dat is die hengst van Charlie Watts, Simeon Sadik...Ik weet het want ik heb bijna een dekking gekocht, maar kreeg te horen dat ze niet meer dekken met die hengst (alleen voor eigen gebruik), weet niet of ze weer die hengst weer beschikbaar stellen. Je kan trouwens niet zomaar een dekking kopen bij Halsdon Stud (Watts), ze willen eerst de stamboom van je merrie zien en dan krijg je pas te horen of het mag. Dat komt omdat ze geen slechte veulens willen, dat de hengsten een slechte naam kan bezorgen (zie www.halsdonarabians.com). Maar die dekking kon ik krijgen voor 30.000 gulden destijds kreeg dat te horen van een man die de arabieren voorbrengt. Verder zou je Madalleen Madheen kunnen overwegen, mooie hengst, mooie afstammelingen...

Galactica Wadim X Gemini

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 13:32

Hoi,

Ja dat weet ik, dat staat er ook boven als je goed kijkt. Die foto's van Simeon Sadik en Dreamcatcher doen het niet.

Galactica Wadim X Gemini


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 56 bezoekers