Dien houd me nog even voor de gek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Dien houd me nog even voor de gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 21:17

Gisteren hing er bij Dien aan allebij haar uiers een klein druppeltj hars. Ik vanacht de camera op stal aan, madam ging rond 4 uur snachts liggen en naar haar buik kijken. Ik was nog half slaperig dus wachte alles nog even af. Toen stond ze weer op en ging verder met slapen, loos alarm dus.
Vanmorgen hingen er hele dikke hars pegels aan dus ik durfde eigenlijk niet naar mijn werk, maar toch maar gegaan. Ik heb de middag vrij genomen, kom ik thuis hangt er dus helemaal niks meer aan haar uiers, ze waren zelfs wat dunner en dat terwijl ze heel erg dik waren de laatste dagen. En nu staat ze heerlijk te slapen en lijkt er dus voorlopig weer geen veulen in zicht. Dien is ook pas eind van de maand uitgerekend, dus misschien moet ik gewoon weer even wachten.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

ge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 08:54

geduld is een schone zaak!!!!
maa rikzou maar af en toe wat vri nemen wij hadden precies et zelfde!
de merrie had dikke uiers met wat korrilige dingen der an!
maar snacht liggen stampen draaien scrapen maar niks!
nou volgende dag was alles goed racen in de box steigeren nou toen hebben we der aar buien gedaan ze was zo druk niet goed voor het veuelen dus ze was buiten nou lekker grazen nou we gingen boodschappen halen en wat lag er tussen de grote paarden in een langbenig veulen!!!
iedereen meenlikken hahahaahhha Lovers Schijnheilig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 09:16

hihi paarden?! Frusty die van mij deed dat ook. al bijna een maand van te voren. bij haar waren de laatste tekenen. veranderde uier ( speen naar beneden), vulva iets meer opgezet en water tussen haar benen. hou haar in de gaten, maar ik denk dat je nog wel even mag wachten.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 09:21

tsja paarden zijn onverspelbaar! Boos! Haha! Knipoog