kent iemand de hengst RAJKO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:02

Ik denk dat ik je behoorlijk verder kan helpen, ik ken de fokker en eigenaar van Rajko namelijk erg goed. Dit is Willem Hopman uit Malden. Ik heb Rajko meerdere malen gezien, het is een erg indrukwekkende hengst. Door een ongeval heeft hij zijn been gebroken, en het verrichtingsonderzoek bij het ZFDP niet gelopen. Wel heeft de hengst in ieder geval een goedgekeurde zoon bij het ZFDP (misschien ook wel twee, maar dat weet ik niet zeker). Ook heb ik meerdere paarden gezien van deze hengst, waaronder een uit onze eigen merrie (die we van Hopman hebben gekocht). Erg fijne paarden met goede karakters. Mocht je informatie willen over de hengst, moet je me even pb'en over het telefoonnummer, Hopman is meer dan bereid om wat over de hengst en zijn fokkerij te vertellen.
Laatst bijgewerkt door Viennanova op 04-11-04 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt



Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:06

Die nummer twintig waar tequila het over heeft, is goedgekeurd, net zoals de nummer 16, die is ook van hem. Verder had hij dit jaar ook een jonge Lancer II goedgekeurd. De man heeft super paarden, echt waar, we hebben er twee weg gehaald, moeder en dochter. De moeder is een ster sport merrie (met drie verschillende ruiters Z2) en haar dochter is helaas overleden bij de geboorte van haar veulen.

Heb je een jonge Rajko? Want dan wil ik graaaaag een foto zien!
Laatst bijgewerkt door Viennanova op 04-11-04 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:15

jimmy, ik heb je gepb't!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinadrenth en 91 bezoekers